Customer Success Manager, MS365, till Precio Fishbone
Cabeza Rekrytering och Konsulting AB / Datajobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cabeza Rekrytering och Konsulting AB i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Hjälp våra kunder att skapa förståelse för hur processerna kopplas ihop
På Precio Fishbone utvecklar vi skräddarsydda IT-lösningar där förståelse för kundens verksamhet är en lika viktig utgångspunkt som ingenjörsmässighet och teknik. Vi erbjuder kompletta upplägg för support och förvaltning av utvecklade applikationer.
På så sätt skapar vi affärsnytta, kostnadseffektivitet och verkligt värde.
Nu behöver vi växa och söker fler kollegor till vårt kontor i Malmö.
Drivs du av problemlösning och kundrelationer? Är du en social doer med Microsoft 365-fokus? Då kan du vara vår nästa söker Customer Success Manager !
Om rollen:
I rollen som Customer Success Manager är ditt huvudsakliga ansvarsområde att se till att våra kunder får ut det mesta möjliga av de mjukvarulösningar som vi jobbar med.
Rollen är bred, men några av dina uppgifter relaterat till kund är:
• Driva möten, workshops och utbildningar.
• Löpande kundkontakt såväl som framåtdrivande kundarbete.
• Krav- & behovsanalys, och omvandling av dessa till konkreta aktiviteter.
• Uppföljning av supportärende.
Några av dina teknikrelaterade uppgifter:
• Konfiguration av lösningar.
• Framtagande av demo/koncept kring problem/behov.
• Felsökning och uppföljning av tekniska problem och ändringar.
• Genomförande av ändringar samt uppsättning av ny funktionalitet.
• Ge förslag och råd kring nya funktioner som erbjuds inom Office 365 och Omnia.
Vi jobbar mestadels med applikationer och lösningar som erbjuds inom Office 365. Förutom Office365 kommer du även att arbeta med Omnia som är ett Content Management System, utvecklat av oss. Omnia är tätt kopplat med funktioner i Office 365.
Om dig:
För att trivas i rollen som Customer Success Manager hos oss är du en relationsbyggande doer med både teknik- och kundfokus.
Du har:
• Erfarenhet av att arbeta nära kund och är bekväm med att driva och utveckla kundrelation, såväl som att hålla workshops och utbildningar.
• Teknisk bakgrund inom Office 365 (konfiguration och funktion) samt grundläggande förståelse kring vanligt förekommande applikationer och dess huvudsakliga användningsområde.
• Förståelse för begreppet Content Management System och dess huvudsakliga användningsområde.
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska.
Erfarenhet av HTML, CSS och JavaScript är meriterande.
Känner du dig osäker på någon av ovanstående punkter men tycker att rollen verkar intressant? Hör av dig ändå! För oss är inställning, intresse och förmåga att lära nytt det allra viktigaste.
Publiceringsdatum2023-03-22Om företagetPrecio Fishbone är ett produkt- och konsultbolag med fokus på lösningar inom SharePoint och Microsoft 365. Vi är cirka 250 anställda med kontor i Sverige, Danmark, England, Kanada, Tyskland, Norge och Vietnam och våra kunder finns i Europa, Asien och Nordamerika.
Vi är Microsoft Gold Partner och noterade på Nasdaq Stockholm First North Premier.
I Malmö är vi ca 20 st. Vår organisation är platt, vi tillämpar frihet under ansvar och tror på samarbete och att ha roligt på jobbet. Vår personalomsättning är extremt låg och vår affär både lönsam och stabil.
Placering: Malmö
Kontakt: I denna rekrytering samarbetar vi med Cabeza AB. Vill du veta mer om rollen, tveka inte att höra av dig till rekryteringskonsult Malin Schultz:
malin.schultz@cabeza.seVi hanterar ansökningar löpande och konfidentiellt. Vi ser framemot att höra från dig
Sökord: Sharepoint, Technical Customer Success Manager, MS365, Digital Workplace, CMS, Office 365
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cabeza Rekrytering och Konsulting AB (org.nr 556981-4816),
http://www.cabeza.se Arbetsplats Cabeza
Kontakt Malin Schultz
malin.schultz@cabeza.se +46(0) 72 576 25 45 Jobbnummer 7576260
Observera att sista ansökningsdag har passerat.