Customer success manager / kundrådgivare / projektledare
iKnow - Integrated Knowledge AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iKnow - Integrated Knowledge AB i Stockholm Vi söker dig som vill arbeta med konsultativ kundvård inom digital chefsutbildning och hjälpa våra befintliga kunder få ut ett så bra resultat som möjligt av vår produkt. Du kommer att vara en mycket viktig kugge i vårt maskineri och arbeta till lika delar med kundkommunikation och kundadministration.
Välkommen till iKnow som gör smarta och effektiva e-utbildningar inom chefskap, ledarskap och personlig utveckling. Utbildningarna bygger på ett välutvecklat modulärt system med korta filmer enligt ett koncept som ibland kallas nano-learning eller microlearning. Inom denna nisch är iKnow ledande och väletablerade hos målgruppen.
I denna roll jobbar du i ett nära integrerat samarbete med iKnows befintliga kunder, där du kontinuerligt arbetar mot att möta och anpassa tjänsten till deras behov. Du kommer att hjälpa kunderna i alla led från att lägga upp utbildningsplaner, säkerställa implementeringen, mäta och analysera resultat, och återkoppla. Du kommer också att arbeta nära flera av företagets andra funktioner och du kommer att ha en aktiv del i process- och produktutveckling.
Målsättningen med ditt arbete är att iKnow ska möta kundernas upplevda behov och förväntningar, samt att hjälpa dem få ut en så bra utbildningseffekt som möjligt. Detta arbete är starkt bidragande till att iKnow idag har en mycket hög kundlojalitet, användare som älskar utbildningstjänsten och en stadig tillväxt.
Du får möjligheten att arbeta med en spännande och uppskattad produkt i framkant av teknik och pedagogik. Du får jobba i ett litet team med stort eget ansvar och frihet att kunna planera ditt arbete. Ditt arbete kommer att utgå från våra trevliga lokaler invid Odenplan men med stor flexibilitet för distansarbete.
Publiceringsdatum2020-06-12Dina arbetsuppgifter• Löpande kontakter för rådgivning och planering med befintliga kunder.
• Skapa och administrera digitala chefsutbildningar för våra kunder.
• Uppföljning och analys.
Du ansvarar för befintliga kundrelationer. I detta ingår regelbundet återkommande personliga kontakter samt administration av utbildningskampanjer.
Du kommer att ge kunderna rådgivning och vägledning i val och planering av utbildningar. Därmed blir du deras kreativa bollplank som hjälper dem hitta de bästa lösningarna utifrån deras upplevda behov samt iKnows best practice.
Du kommer också i stor utsträckning att planera och förbereda implementeringsarbetet av kundernas utbildningskampanjer. Det innebär att du utformar budskap, lägger upp kampanjaktiviteter i kundsystemet, följer upp och återkopplar till kund.
Du arbetar i nära samarbete med övriga funktioner i företaget för att säkerställa att hela tiden leverera bästa möjliga kvalitet till kunderna.
I det löpande arbetet kommer du också att förväntas bidra med idéer och förslag på effektivisering, förbättring och utveckling som bidrar till att ytterligare befästa och förhöja kundernas värdeupplevelse och långsiktiga engagemang.
Arbetet medför ett stort eget ansvar men du kommer att ha all stöttning av oss som är dina kollegor för att kunna göra ett bra jobb.
Kvalifikationer• Kunnig och professionell.
• Mycket bra på att kommunicera i tal och skrift.
• Förståelse för system och processer.
• Service- och kvalitetsorienterad.
• Noggrann och detaljorienterad.
Eftersom du kommer att ha en expertroll gentemot kunderna så är det mycket viktigt att du är kunnig inom de kompetensområden som iKnow verkar. Har du en bakgrund från liknande arbetsuppgifter så är det såklart ett plus. Det viktigaste är dock att du är intresserad av att lära och ta till dig nya kunskaper inom de områden som iKnow utbildar.
Du måste vara bra på att kommunicera med människor och att uttrycka dig på ett korrekt och professionellt sätt. I detta ingår att du är lyhörd för kunders behov men även att du har förmågan att kunna styra dem mot de bäst fungerande lösningarna.
Du behöver ha en stark drivkraft att leverera bra kvalitet och skapa nöjda kunder. Ett kreativt sinnelag och vilja till utveckling värdesätts.
Någon form av akademisk eller annan högre utbildning är önskvärt men inte ett måste om du har relevant erfarenhet och i övrigt uppfyller profilen på ett bra sätt.
Om företagetiKnow består av ett litet gäng medarbetare med specifika och tydliga roller. Samtliga är delaktiga i företagets utveckling både på kort och lång sikt. Det kommer att gälla även dig.
Självklart så får du får all nödvändig kunskap kring utbildningsinnehåll, system och metoder genom intern utbildning.
iKnow sitter i fräscha lokaler precis invid Odenplan men vi har också medarbetare i Göteborg och Sydamerika.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-31
AdressIknow - Integrated Knowledge AB
Surbrunnsgatan 51
11327 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Iknow - Integrated Knowledge AB (org.nr 556599-2525),
https://iknow.se Surbrunnsgatan 51 (
visa karta)
113 27 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
h2@iknow.se Arbetsplats iKnow - Integrated Knowledge AB
Jobbnummer 5262128
Observera att sista ansökningsdag har passerat.