Customer Success Manager (CSM) till BuildSafe
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-02-01Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos BuildSafe.
Om företagetBuildSafe är en av Sveriges mest framgångsrika mjukvarulösningar för byggbranschen. Under hösten 2020 tog BuildSafe nästa stora steg i sin tillväxtresa och blev en del av Infobric Group - ett av Nordens största SaaS-bolag som arbetar för att skapa socialt hållbara och resurseffektiva arbetsplatser, där de tjänster som levereras gör jobbet säkrare och enklare för hundratusentals människor varje dag.
BuildSafe erbjuder ett användarvänligt och kraftfullt digitalt verktyg som hjälper byggbolag och fastighetsutvecklare att både bygga säkrare och mer effektivare. De är ett engagerat team som älskar att arbeta med ambitiösa, nyfikna och ödmjuka medarbetare som drivs av att äga sin egen framgång. Tillsammans vill de förändra byggbranschen och är dedikerade till att skapa säkra och effektiva byggarbetsplatser!
Infobric Group har 220 medarbetare i fyra länder och ägs av Summa Equity, som investerar i lösningar på globala utmaningar inom hållbarhet.
Dina arbetsuppgifterByggprojekt är komplexa platser. Flera olika aktörer ska samarbeta på en begränsad yta som ständigt förändras - ofta under stor tidspress. Förutsättningarna skapar återkommande risker under produktionen som ofta leder till hinder, olyckor eller byggstopp. Därför behövs du!
I rollen som Customer Success Manager hos BuildSafe är ditt huvudsakliga ansvarsområde att se till att kunderna får ut det mesta av plattformen. Det betyder att du ansvarar för utbildning, implementering och vidareutveckling av kunderna i din portfölj. Primärt kommer du att jobba mot Sverige, men också stötta i deras övriga marknader Storbritannien och Norge. Du kommer att arbete i nära samarbete med sälj för att säkerställa att nya kunder effektivt kommer igång och att etablerade kunder har tillgång till de resurser, utbildning och stöd de behöver för att nå sina mål. Parallellt med att hantera kunddialoger kommer du att vara ett stöd för användarna och deras projekt i att säkerställa nyttjande av produkten. Vidare ansvarar du för att tracka och analysera användardata, net promoter- och health scores för att identifiera lågt användande av plattformen. Slutligen är du kundens röst, där du identifierar faktorer för kundnöjdhet som du kommunicerar internt för att fortsatt driva produktutvecklingen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi, industriell ekonomi, ingenjör
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en service- eller kundorienterad roll
• Goda kunskaper i Officepaketet, stort intresse för data och siffror
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort
För att lyckas i rollen som Customer Success Manager är du en relationsskapande, serviceorienterad person med god social förmåga som är duktig på att bygga genomtänkta och långsiktiga relationer. Du har ett stort intresse för att hjälpa kunden sätter därmed alltid kunden i fokus där du leverera lösningar. Som person tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och utförandet av dessa. Du säkerställer att du möter dina deadlines och kan därmed planera och driva ditt eget arbete framåt. Vi tror även att du bidrar med idéer och nya perspektiv med intresse för att testa på nya tillvägagångssätt. Slutligen tror vi att du motiveras av att nå uppsatta mål och jobbar ständigt för att varje dag utvecklas och bli bättre i din roll.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Customer Success Manager, sälj, säljare, Account Manager, kundnöjdhet, befintliga kunder, befintlig kund, kunder, projektledare, kundansvarig, BuildSafe, bygg, byggbranschen, heltid, Stockholm, kundförvaltning, utveckling, förvalta
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5552210
Observera att sista ansökningsdag har passerat.