Customer Success Manager, affärsinformation
Retriever Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retriever Sverige AB i Stockholm Retriever utsågs till ett av Sveriges Superföretag av Veckans Affärer, såväl 2014 som 2015.
Retriever är Nordens ledande leverantör av mediebevakning, verktyg för redaktionell research, medieanalys och affärsinformation.
Retriever Business är namnet på bolagets företagsinformationstjänst, men även benämningen på det affärsområde som sedan 2008 tillhandahåller kvalificerad affärsinformation till fler än 100 000 användare i Sverige. Affärsområdet samlar idag informationsdatabaser om företag, fastigheter, personer och nyheter. Vi söker nu en supportfunktion till området Affärsinformationstjänster som i nära samarbete med försäljnings- och teknikavdelning kan fortsätta tillväxtresan och ta affärsområdet till nästa nivå.
Du kommer att ha stor möjlighet att påverka affärsområdets framtida utveckling. Här blir du en viktig nyckelspelare för affärsområdets leverans och för att skapa merförsäljning och ännu nöjdare kunder.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde efter överenskommelse. Placering på Östermalm i Stockholm.
Publiceringsdatum2016-02-12Dina arbetsuppgifterVi söker dig som vill och kan ta ett stort eget ansvar och har en stark egen drivkraft. Du är logisk och har förmågan att administrera de bästa lösningarna för våra kunder och du kommer att ha stor möjlighet att påverka affärsområdets framtida utveckling.
• Upprätthålla en god service genom att svara på telefon och e-post på ett snabbt och effektivt sätt.
• Administrera kundavtal, användarkonton och motsvarande i Retrievers olika administrativa affärssystem.
• Ansvara för användarutbildningar och representation vid mässor, events eller liknande.
• Projektleda större kunduppdrag som kräver koordinering mellan teknik och marknad.
• Att med kunden i fokus driva och utveckla kundernas användande av Retrievers tjänster.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har akademisk bakgrund inom ekonomi eller likvärdig erfarenhet. Du har mycket goda kunskaper i bokslut och nyckeltal samt är van att arbeta med Excel. Förståelse för och erfarenheter från IT-miljöer är meriterande (API, webservice, informationsdatabaser, webbgränssnitt, CRM, programmering (java)).
Rollen ställer krav på god kommunikationsförmåga såväl muntligt som skriftligt, i svenska och i engelska. Vidare ser vi erfarenhet från projektledning som meriterande.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 660981
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Nilsson +46855565312
FöretagRetriever Sverige AB
AdressRetriever Sverige AB
Kungsgatan 57 A, Box 207
10124 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 57 A, Box 207
Jobbnummer 2667665
Observera att sista ansökningsdag har passerat.