Customer Success Manager

JobBusters AB / Säljarjobb / Göteborg
2025-10-03


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Alingsås eller i hela Sverige

Din nya roll
Tänk dig en arbetsplats där du både får driva kundrelationer, påverka produktutveckling och spela en nyckelroll i att göra transport mer hållbar. Låter det som din grej? Då ska du söka jobbet som Customer Success Manager till vår kund i Göteborg!
Vår kund erbjuder digitala lösningar som revolutionerar transportindustrin. Som Customer Success Manager blir du hjärtat i deras kundrelationer. Du är med från första kontakten, guidar nya kunder genom onboarding och säkerställer att de snabbt, smidigt och självsäkert använder deras plattform. När kunderna är igång fortsätter du bygga långsiktiga relationer genom support, rådgivning och insikter som skapar verkligt värde.
Men det här är inte enbart en kundnära roll. Hos vår kund arbetar man tvärfunktionellt, och din erfarenhet från fältet kommer vara avgörande för att forma deras utvecklande tjänster. Du kommer samarbeta med team över hela företaget - från produktutveckling och försäljning till drift och ledning - och bidra med input för nya funktioner, kundresor och tjänsteerbjudanden. Ibland kommer du även bidra till interna initiativ, vare sig det handlar om att förbättra processer, stödja lansering av nya tjänster eller hantera viktiga administrativa uppgifter som håller verksamheten igång.

För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Några års erfarenhet från SaaS eller tech, gärna inom logistik, supply chain eller andra operativt komplexa miljöer.
Arbetat några år i en liknande roll.
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Bo i eller i närheten av Göteborg.
Vem är du?

Vi tror att detta är en perfekt roll för dig som är proaktiv, strukturerad och relationsinriktad. Du tycker om att bygga relationer, hantera komplexa situationer och lösa problem innan de blir problem. Du är lika bekväm med att kartlägga kundresor som att vara hands-on vid en plattformsimplementering. Vi söker dig som ser fram emot att gå med i ett snabbväxande företag där flexibilitet, samarbete och eget ansvar är en del av vardagen.

Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: Heltid, 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Enligt överenskommelse Slut: 2026-04-12, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer.
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum - vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
Företagspresentation
Vår kund erbjuder digitala lösningar som revolutionerar transportindustrin. Genom att använda delad data och smart samarbete vill de göra alla transporter mer hållbara - och de växer i takt med deras kunder.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606)

Arbetsplats
JobBusters AB

Kontakt
Johanna Johnsson
johanna.johnsson@jobbusters.se
0721883399

Jobbnummer
9539888

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: