Customer Success Manager
Telenor Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2024-12-09
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven och relationsbyggande medarbetare till vår Kundservice Customer Experience & Value Hub i rollen som Customer Success Manager (CSM). CSM är den primära kontakten för våra stora företag och myndigheter, som valt att ha en utpekad kontaktperson inom service och administration med avsikt att förenkla deras vardag. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som vågar testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.
Vad du kommer att göra
I rollen som Customer Success Manager kommer du att ingå i vår kundservice, som möter våra kunder varje dag i telefon, digitala kanaler och ibland även fysiskt. I rollen som CSM är du ansvarig för ett antal specifika kunders serviceagenda, för att förenkla deras vardag och hjälpa dem att utveckla sina verksamheter framåt.
Din roll blir att utveckla långsiktiga relationer och skapa en djup förståelse för deras servicebehov, i syfte att leverera en kundupplevelse i världsklass. Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar avseende kvalitet och effektivitet. En nyckel för att lyckas i rollen är din förmåga att definiera och hantera kundens behov. Du tar fullt ägandeskap för dina kunder, deras verksamhetsbehov och identifierar rotorsaken till eventuella problem för att vidare åtgärda dessa tillsammans med dina kollegor. Genom ett proaktivt arbetssätt erbjuder du en service i världsklass till våra kunder och tillsammans med kundteamet identifierar du potentialer. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll och du förväntas också att aktivt söka kompetensutveckling i syfte att förbättra uppdragets förutsättningar.
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är resultatorienterad, relationsbyggande, strukturerad och har en förmåga att hantera komplexa situationer i ett högt tempo. Du har ett genuint intresse för service och att utveckla långsiktiga kundrelationer med ett stort fokus på WOW-upplevelse och vilket mervärde vårt arbete medför. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är bättre tillsammans. Du har erfarenhet från kundservice och är van vid att bygga långsiktiga kundrelationer.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Maria Quant. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
Placeringsort: Stockholm
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Ersättning SALARY
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J124868".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 9052076