Customer Success Manager

The First Impression Company AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The First Impression Company AB i Stockholm, Sundbyberg, Västerås, Gotland, Växjö eller i hela Sverige

Är du vår nästa Customer Success Manager på The First Impression Company?
Lockas du av att bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer? Är du självgående och gillar att arbeta i kreativ miljö med höga ambitioner - sök till oss!

Om The First Impression Company
The First Impression Company är ett företag som samlat några mycket erfarna och nytänkande individer kring frågan om hur B2B-företag möter sina besökare. Genom våra erfarenheter från olika branscher har vi samlat på oss mängder av kunskap som gör vår vägledning lönsam när det kommer till att skapa en unik och minnesvärd besöksupplevelse. Vi är passionerat engagerade i det faktum att bra möten leder till bra relationer och att bra relationer leder till bra affärer. Vi drivs av vetskapen att våra insatser kommer att generera en ökad intäkt för våra uppdragsgivare. Med stor erfarenhet och specialistkompetens från branscher som kontorskaffe, hotell & restaurang, bemanning, företagsservice, utbildning, marknadsföring och design har vi benat ut vad som måste vara på plats för en besöksupplevelse i världsklass. Vi har skapat en modell som är enkel att implementera och efterleva. Vårt motto är att mottagandet alltid ska vara positivt laddat med en wow-känsla och att besökaren ska vilja komma tillbaka. Vi vill tillsammans med alla medarbetare ha ett inspirerande och meningsfullt arbete med en tillitsfull kultur. Våra värdeord vägleder oss i vår vardag: Vi är Snabba, Professionella, Intresserade, Relationister och Ambitiösa. Vi sitter i fräscha lokaler mitt i city nära Hötorget.

Bakgrund
Vi söker en Customer Success Manager på heltid som ska ingå i vårt säljteam - där din utmaning är att skaffa dig förståelse för kundens verksamhet och behov för att kunna erbjuda rätt lösning. Vi förväntar oss att du arbetar med proaktivitet och driver affärsprocesser mot både nya och befintliga kunder inom alla våra affärsområden.

Din roll
För att vara framgångsrik i rollen som Customer Success Manager är du snabbrörlig och starkt intresse för människor och problemlösning. Du har förmåga att bygga goda relationer med kunder som leder till lönsamma affärer för båda parter.

Meriterande
• Gärna ett par års erfarenhet av försäljning inom B2B
• Eftergymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Erfarenhet från både digitalt och fysiskt nätverkande
• Körkort

Vi erbjuder
Vi erbjuder en möjlighet att arbeta i ett framgångsrikt team med högt i tak. Hos oss finns goda möjligheter att utvecklas och påverka framtiden. Strategin är långsiktig både vad gäller ekonomi, kunder, arbetsmiljö och hållbarhet.

Publiceringsdatum
2018-06-18

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. The First Impression Company är ej kollektivanslutna och tillämpar individuell lönesättning efter din kompetensnivå.

Skicka in:
• Meritförteckning (utbildning, tidigare arbeten, kompetenser inom språk och IT)
• Personligt brev (beskriver egenskaper samt bild)

Ta del av vår integritetspolicy, se hemsidan. Genom att skicka in din ansökan till oss godkänner du därmed vår integritetspolicy.

Skriv CSM och ditt namn som ämnesrubrik i mailet.

Har du frågor kan du ringa till Jenny Furtenbach, vd, 0732-484 450.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-20

Företag
The First Impression Company AB

Kontorsadress
Brunnsgatan 21

Jobbnummer
4211220

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The First Impression Company AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The First Impression Company AB: