Customer Success Manager

Blika Solutions AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-01-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager" (publicerad 2023-01-25) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Blika Solutions AB i Stockholm

Är du en teknisk problemlösare som älskar att hjälpa kunder att nå deras mål? Vill du jobba med ett tajt gäng i ett globalt snabbväxande SaaS-företag? Är du duktig på engelska, i både tal och skrift? Då har du chansen att vara med om en fantastiskt spännande resa ihop med oss på Blika som Customer Success Manager! Ansök nu och bli en del av vårt team i Stockholm!

Använd dina färdigheter:
Bygg broar: Du är länken mellan produkt, medarbetare och kund
Utbilda: Du hjälper våra kunder att lära sig att arbeta med vår produkt
Titta och lyssna: Du analyserar och diskuterar våra kunders behov så att de fungerar optimalt med vår produkt
Problemlösare: Du arbetar tillsammans med andra team för att hitta bra lösningar för våra kunder
Gör det svåra enkelt: Du förklarar komplexa saker på ett sätt som är enkelt att förstå
Ha kul: Ingen dag är den andra lik. Du har olika uppgifter varje dag som du kan lösa tillsammans med ditt team


Du för med dig:
Utmärkt kommunikationsförmåga på engelska i både skrift och tal. Svenska i tal och skrift är meriterande
En god förmåga för problemlösning
IT-affinitet och trivs med att arbeta med komplex programvara
En bra struktur i ditt dagliga arbete och förmåga att självständigt driva arbetsuppgifter framåt
En positiv person med stort engagemang för dina åtaganden


Jobba hos oss
Som Customer Success Manager är du vårt ansikte utåt och tar emot supportfrågor från våra kunder. Du guidar våra kunder i vår plattform och får ofta agera detektiv när du behöver felsöka i systemet. Du kommer även att ansvara för rapportering i vår plattform för kunds räkning. Det innebär att du kommer att jobba med huvudkontorsfunktioner i Sveriges största multinationella koncerner samt med deras dotterbolag över hela världen.
Några av de arbetsuppgifter som kan förekomma är följande:
Hantera supportärenden för vår plattform
Sitta som konsult hos våra kunder och sköta deras rapportering i vår plattform
Hjälpa till att utforma dokumentation och instruktioner
Systemtestning


Välkommen till Blika
Blika Group är ett företag med 70 anställda och är verksamt i både Sverige och Tyskland. Vi valdes nyligen till ett av de snabbast växande företagen i Sverige (som ett "Gasellföretag" av Dagens Industri). Vi tillhandahåller webbapplikationer (SaaS) riktade till multinationella företag. . Vi ska bli den självklara SaaS-plattformen inom vår compliance-nisch och fortsätta att växa kraftigt. Vi drivs av att göra det svåra enkelt, dela med oss av vår kunskap till kunder och kollegor och göra det på ett trevligt sätt och att alltid förvalta de förtroenden vi får. Om vi inte skrattar på jobbet en dag ser vi det som ett misslyckande - att vara professionell och samtidigt glad och positiv tycker vi är en bra kombination. Vi erbjuder spännande projekt i en internationell miljö. Det finns många anledningar att gå med i Blika!
Vad kan vi erbjuda dig?
Flexibla arbetstider och hybridarbetstider gör att du bättre kan balansera ditt yrkes- och privatliv.
En mångkulturell arbetsmiljö
Ett fantastiskt team som alltid stöttar och hjälper varandra
Kontorsplats på huvudkontoret i centrala Stockholm


Positionen
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetsplatsen är i Stockholm. Sista ansökningsdag är 2023-02-01. Vi gör löpande rekrytering och urval; tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökningsbrev och CV på antingen svenska eller engelska mejlas till jobb@blika.com. Vi tar inga ansökningar utan ett personligt brev!
För frågor kring tjänsten kontakta Ida Ala (Head of Projects, Consulting and Support) på 070 843 53 79 eller maila till ida.ala@blika.com.

För mer information om Blika och våra produkter, se vår sajt www.blika.com.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-08
E-post: jobb@blika.com

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Success".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Blika Solutions AB (org.nr 556898-2499)
Tegnérgatan 35 (visa karta)
111 61  STOCKHOLM

Jobbnummer
7353686

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Blika Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Blika Solutions AB: