Customer Success Manager

Indicate Me AB / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Indicate Me AB i Solna, Stockholm, Linköping, Falun eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-03

Om tjänsten
Indicate me grundades 2017 och är idag ett snabbväxande bolag med några av Sveriges största bolag som kunder. De är ett SaaS-bolag där deras coachning- och analysverktyg bidrar till ett framgångsrikt kundtjänstarbete med ökad effektivitet och kundnöjdhet.
Indicate me befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och resultatorienterad Customer Success Manager. I rollen som Customer Success Manager kommer du bli en viktig pusselbit för Indicate me's fortsätta tillväxtresa, då du kommer ansvara för att utveckla bolagets affär genom att skapa mervärde för deras kunder. Du kommer arbeta i ett team med fyra andra Customer Success Managers där du ansvarar för befintliga kunder och rapporterar till Head of Customer Operations. Du blir en del av ett bolag med ambitiösa kollegor och en härlig och flexibel arbetskultur där du har ett nära samarbete med VD, produktutvecklingsteamet och sälj.
På Indicate me belönas du för ditt driv och hårda arbete och de satsar på din utveckling genom att lägga en tydlig karriärsplan utifrån dina mål där du har möjligheten att forma din roll och ta mer ansvar inom olika områden på bolaget som du drivs av. Tjänsten är placerad på huvudkontoret på en herrgård i Bergshamra/Solna.

Du erbjuds
Att bli en del av ett snabbt växande bolag som har några av Nordens största varumärken som nöjda kunder.
En chans att arbeta i ett team med mycket erfarna och otroligt drivna medarbetare som alla har en bakgrund av tidigare framgång och brinner för deras kunders framgång.
En tjänst där din utveckling ligger i fokus då det finns goda möjligheter att växa inom Indicate me mot exempelvis utbildningsfrågor, marknad eller sälj.



Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager kommer du äga den övergripande relationen med företagets kunder vilket inkluderar allt från möten med befintliga och potentiella nya kunder, onboarding, uppföljning, förnyelse och kundnöjdhet. Detta arbete kommer drivas gentemot framförallt större företag och deras kundserviceavdelningar.
Du kommer även att:
Äga den övergripande relationen med dina kunder
Vara delaktig vid implementation av Indicate me för nya kunder
Vara delaktig i utvecklingsarbetet av Indicate me's produkt
Agera rådgivare gentemot kund för att optimera användningen av Indicate me's system och merförsäljning av deras moduler samt säkerställa bästa kundupplevelse
Erbjudas möjligheten att utveckla processer och bygga koncept för hur Indicate me arbetar med utbildning i systemet, därav är det en fördel om du brinner för just detta


Vi söker dig som
Har en högskoleutbildning eller motsvarande
Du har mycket god förmåga att på svenska och engelska uttrycka dig i skrift och tal då du kommer använda båda språken i arbetet
Meriterande med erfarenhet av kundkontakt genom exempelvis försäljning eller kundtjänst, gärna i en operativ roll som kundservicemedarbetare eller teamledare
Meriterande om du har erfarenhet från arbete på ett SaaS-bolag och har med fördel en pedagogisk ådra där du trivs med att utbilda dina kunder, tänka kreativt och leda projekt.


Som person är du:
Orädd
Resultatinriktad
Relationsskapande
Serviceinriktad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-06

Företag
Indicate me AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "CSM".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Indicate me AB (org.nr 556770-8051), https://indicateme.se/
170 73  SOLNA

Ansökan
E-post: jobb@indicateme.se

Arbetsplats
Pipers väg 28

Jobbnummer
7036432

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Indicate Me AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Indicate Me AB: