Customer Success Manager
Telenor Sverige AB / Kundservicejobb / Karlskrona
2022-09-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager" (publicerad 2023-04-18) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona,
Tingsryd,
Nybro,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven och relationsbyggande medarbetare till Customer Experience & Value Hub i rollen som Customer Success Manager (CSM). CSM är den primära kontakten för våra stora företag och myndigheter som valt vår VIP-tjänst med avsikt att förenkla deras vardag. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.
Vad du kommer att göra
I rollen som Customer Success Manager kommer du att ingå i Customer Experience & Value Hub som möter våra kunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. I rollen som CSM är du ansvarig för ett antal VIP-kunders serviceagenda, för att förenkla deras vardag och hjälpa dem utveckla sina verksamheter.
Din roll blir att utveckla långsiktiga relationer och skapa en stor förståelse för deras servicebehov i syfte att leverera en kundupplevelse i världsklass. Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar avseende kvalitet och effektivitet och en nyckel för att lyckas i rollen är din förmåga att definiera och hantera kundens behov. Du tar fullt ägandeskapen för dina kunder och identifierar rotorsaken till eventuella problem för att vidare åtgärda dessa tillsammans med dina kollegor inom Customer Success Specialists teamet. Genom ett proaktivt arbetssätt erbjuder du en service i världsklass till våra kunder och tillsammans med vår säljorganisation identifierar du potential i ett nytt arbetssätt. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är resultatorienterad, relationsbyggande och har en förmåga att hantera komplexa situationer i ett högt tempo. Du har ett genuint intresse för service och att utveckla långsiktiga kundrelationer med ett stort fokus på WOW-upplevelse och vilket mervärde vårt arbete medför. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är bättre tillsammans. Du har erfarenhet från att bygga långsiktiga kundrelationer och det är meriterande med erfarenhet från serviceuppdrag i en mer teknisk eller komplex arbetsmiljö.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi vill främja balansen mellan jobb och fritid utifrån uppdragets behov och förutsättningar. Majoriteten av din tid tillbringas på kontoret för störst samverkan i vår transformation.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson,
sebastian.pehrson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: 30 september
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2022-09-07ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J107636".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 6956452
Observera att sista ansökningsdag har passerat.