Customer Success Manager
Questback Sweden AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm QuestBack började med en grundläggande idé: att förse företag med möjligheten att genomföra kund- och medarbetarundersökningar på nätet. På kort tid blev vi en viktig aktör i branschen för digital återkoppling och under de 14 år som har gått sedan vi startade har vi utvecklat våra lösningar och kan idag erbjuda allt från enklare system för återkoppling, till heltäckande lösningar för Enterprise Feedback Management, Customer Feedback Management och sociala CRM via sociala medier.
Denna utveckling hade inte varit möjlig, om det inte varit för våra fantastiska medarbetare. Vår spännande resa fortsätter och nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team.
CUSTOMER SUCCESS MANAGER
Rådgivning - Samarbete - Kunddialog - Analys
Vill du vara med och bygga det nya QuestBack? En viktig del i din roll som Customer Success Manager blir att leverera innovativa lösningar till våra kunder och bistå dem i arbetet med Enterprise Feedback Management (EFM). Målsättningen är att våra kunder ska genomföra optimala online-undersökningar, analysera och förstå resultaten, vidta åtgärder och följa trender över tid.
Du kommer att fungera som ett stöd för kunden och formulera strategiska planer tillsammans med kunden baserat på dennes affärsutmaningar. Vidare kommer du att hjälpa kunden att nå sina mål och att få ut maximalt värde av kundrelationen.
Dina ansvarsområden:
Utveckla ett professionellt nära samarbete med våra existerande kunder
Vara en driven och pålitlig projektledare (arbeta med uppstart av
projekt, etablera goda relationer, skapa förtroenden för djupare
kundutveckling och öka möjligheten för merförsäljning)
Identifiera och kartlägga kunders affärsutmaningar, samt planera och genomföra åtgärder i samarbete med kunderna.
Bistå kunder med workshops, kurser, rådgivning etc
Publiceringsdatum2014-12-09KvalifikationerMycket god relationsbyggare
Praktisk erfarenhet av processbaserat arbete och projektledning
God kommunikationsförmåga, både i tal och skrift
Generell förståelse för alla steg i säljprocessen
Ambitiös med en förmåga att prioritera rätt saker
Trivs med att arbeta i team
Självgående och strukturerad
Prestigelös
Meriterande med kunskap om metodik och analys
Meriterande att ha erfarenhet av försäljning på Key Account-nivå
Högre utbildning - kan ersättas av relevant arbetslivserfarenhet
Vi frågor kring tjänsten var god maila Mia Jedborn,
mia.jedborn@questback.comArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
mia.jedborn@questback.comFöretagQuestback Sweden AB
AdressQuestback Sweden AB
Kungsgatan 48
11135 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 48
STOCKHOLM
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408800
Jobbnummer 2095887
Observera att sista ansökningsdag har passerat.