Customer Success Manager

Questback Sweden AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm

QuestBack började med en grundläggande idé: att förse företag med möjligheten att genomföra kund- och medarbetarundersökningar på nätet. På kort tid blev vi en viktig aktör i branschen för digital återkoppling och under de 14 år som har gått sedan vi startade har vi utvecklat våra lösningar och kan idag erbjuda allt från enklare system för återkoppling, till heltäckande lösningar för Enterprise Feedback Management, Customer Feedback Management och sociala CRM via sociala medier.

Denna utveckling hade inte varit möjlig, om det inte varit för våra fantastiska medarbetare. Vår spännande resa fortsätter och nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team.

CUSTOMER SUCCESS MANAGER

Rådgivning - Samarbete - Kunddialog - Analys

Vill du vara med och bygga det nya QuestBack? En viktig del i din roll som Customer Success Manager blir att leverera innovativa lösningar till våra kunder och bistå dem i arbetet med Enterprise Feedback Management (EFM). Målsättningen är att våra kunder ska genomföra optimala online-undersökningar, analysera och förstå resultaten, vidta åtgärder och följa trender över tid.

Du kommer att fungera som ett stöd för kunden och formulera strategiska planer tillsammans med kunden baserat på dennes affärsutmaningar. Vidare kommer du att hjälpa kunden att nå sina mål och att få ut maximalt värde av kundrelationen.

Dina ansvarsområden:

Utveckla ett professionellt nära samarbete med våra existerande kunder
Vara en driven och pålitlig projektledare (arbeta med uppstart av
projekt, etablera goda relationer, skapa förtroenden för djupare
kundutveckling och öka möjligheten för merförsäljning)
Identifiera och kartlägga kunders affärsutmaningar, samt planera och genomföra åtgärder i samarbete med kunderna.
Bistå kunder med workshops, kurser, rådgivning etc

Publiceringsdatum
2014-12-09

Kvalifikationer
Mycket god relationsbyggare
Praktisk erfarenhet av processbaserat arbete och projektledning
God kommunikationsförmåga, både i tal och skrift
Generell förståelse för alla steg i säljprocessen
Ambitiös med en förmåga att prioritera rätt saker
Trivs med att arbeta i team
Självgående och strukturerad
Prestigelös
Meriterande med kunskap om metodik och analys
Meriterande att ha erfarenhet av försäljning på Key Account-nivå

Högre utbildning - kan ersättas av relevant arbetslivserfarenhet

Vi frågor kring tjänsten var god maila Mia Jedborn, mia.jedborn@questback.com

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: mia.jedborn@questback.com

Företag
Questback Sweden AB

Adress
Questback Sweden AB
Kungsgatan 48
11135 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 48
STOCKHOLM
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4408800

Jobbnummer
2095887

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Questback Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Questback Sweden AB: