Customer Success Manager
Imbox Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2018-01-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager" (publicerad 2018-01-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Imbox Sweden AB i Göteborg Kunden först, alltid. På riktigt. Våra kunder är ryggraden i vårt företag och vi tror att Customer Success är mer av ett mindset än en yrkestitel. Vårt mål är att få de gladaste, nöjdaste och mest digitaliserade kunderna i världen. För att nå dit behöver vi vara lyhörda, lösningsfokuserade, trendsättare, på tårna... Men framför allt alltid sträva efter att överträffa våra kunders förväntningar!
Vi tittar gärna på din CV, men viktigare är att du är rätt person för jobbet. Du kommer alldeles oavsett behöva lära dig en massa saker, nämligen.
Så. Klicka på länken till vår webbplats nedan, fyll i formuläret och skriv några rader. Vi betar av ansökningarna efterhand, så var snabb. Är det dig vi söker vill vi inte riskera att missa dig!
Har du minsta frågetecken gällande tjänsten - tveka inte att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Westanmo, hanna@imbox eller telefon 0763-03 60 30
Vi tror att du är den som kan svara på våra kunders frågor och hjälpa dem att krama ur varenda droppe nytta ur våra produkter. Och är det någon produkt eller tjänst de skulle kunna ha nytta av men missat - ja, då hjälper du dem att köpa den.
Någon lätt roll är det inte, för du kommer behöva vara kundernas bästa vän, men också deras lärare. Du kommer att få svara på en massa frågor. Och även om frågan skulle vara dum (för det är de ibland) så får du inte låtsas om det.?Alltså är du utrustad med en rejäl dos social förmåga. Du gillar människor, helt enkelt, och är fena på att bygga relationer. Dessutom har du en pedagogisk ådra. Och en ängels tålamod.
Grymma insatser kräver grymma förutsättningar
Har du allt detta (och en del annat, men du förstår säkert ungefär vad vi behöver vid det här laget) så får du en massa tillbaka. Trevlig arbetskamrater, en arbetsplats i centrala Göteborg, hygglig lön, utbildning när sådan behövs - och en gôrviktig roll på ett företag som det går bra för.?Självklart finns det alltid snacks och dricka på plats, men vi är ännu stoltare över vår kultur och hur vi tar hand om varandra!
The ImBox Story
På ImBox sker magiska saker. Vi är pionjärer med siktet på att förändra hur människor ser på digital kommunikation. I vardagligt språk tar vi fram innovativa kommunikationslösningar för företag. Det är rätt många som diggar det vi gör, för jisses vad vi växer. Nu behöver vi förstärka kundvårdsavdelningen och vi håller alla våra tummar för att det är just du!
Vi är informella, spelar gärna musik på kontoret, har trevliga AW:ar med mycket mera. Vi är övertygade om att man gör ett bra jobb när man har roligt. Och vi gör ett väldigt bra jobb ??
Publiceringsdatum2018-01-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Westanmo
hanna@imbox.se 0763 03 60 30
FöretagImbox Sweden AB
AdressImbox Sweden AB
Västergatan 6 A Bv
41123 Göteborg
KontorsadressKaserntorget 5
Jobbnummer 3898390
Observera att sista ansökningsdag har passerat.