Customer Success Manager
Hygglo AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hygglo AB i Stockholm Hygglo söker nu efter förstärkning till vårt Customer Success team. Har du en stor passion för att lösa problem och älskar att hjälpa människor kan du vara personen vi letar efter.
Om Hygglo
Hygglos mission är att saker ska användas. Vi anser att prylar som inte används skapar ett prylsvinn, där vi helt enkelt producerar och konsumerar massa saker som används alldeles för lite. Det här vill vi ändra på, vi vill att de saker som finns ska användas så mycket som möjligt, för att på så sätt minska behovet av att producera och konsumera nya saker. Därför har vi skapat Hygglo, en tjänst där personer enkelt och tryggt kan dela prylar med varandra genom uthyrning. I dagsläget har vi verksamhet i både Sverige och Norge, kontoret ligger i Stockholm.
Vem är du?
Du är någon som gillar att ge support i världsklass och har en passion för att hjälpa våra kunder med vilka frågor eller problem de än kan ha. Du älskar att lösa problem och du söker gärna själv efter lösningar på problem som kan uppstå. Du har en god förmåga att hantera stress och har inga problem att lägga in en högre växel under högsäsonger med mer arbete än vanligt. Du kan arbeta både i team och självständigt, både på kontoret eller hemmakontoret.
Rollen
Det dagliga arbetet innebär att svara våra befintliga och potentiella kunder via mail och chatt, utbilda dem i hur Hygglo fungerar och lösa eventuella problem de kan ha. Som en del i vårt team kommer du ha möjligheten att utveckla nya metoder och arbetssätt för att förbättra vår support.
Vi använder Intercom som supportverktyg, där du enkelt kan svara både inkomna chattar och mail från våra kunder.
Du har följande egenskaper:
Servicemedveten
Problemlösare
Strukturerad
Van vid att arbeta självständigt
Publiceringsdatum2021-04-13KvalifikationerFlytande finska
Mycket bra på att kommunicera både på svenska och engelska
Bra förståelse för norska och danska
Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete
Mycket god datorvana
Vad vi erbjuder
Konkurrenskraftig lön
Ditt val av arbetsutrustning såsom telefon och dator
Möjlighet att jobba hemifrån till viss del
Kontor på Norrsken House i centrala Stockholm
En chans att göra världen lite bättre
Arbeta med ett litet och motiverade team med duktiga kollegor som alla vill förbättra världen
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-13
AdressHygglo AB
Birger Jarlsgatan 57 C
11356 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hygglo AB (org.nr 559027-6662),
https://www.hygglo.se/ Birger Jarlsgatan 57 C (
visa karta)
113 56 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
renate.solhaug@hygglo.se Jobbnummer 5686956
Observera att sista ansökningsdag har passerat.