Customer Success Manager

Talent & Partner AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
2020-12-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager" (publicerad 2022-06-02) ⬅️


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Talent & Partner AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Tyresö, Täby eller i hela Sverige

Addictive Medias grundare har lång erfarenhet av det digitala medielandskapet. Vi ser betydelsen av att engagera oss långsiktigt med våra partners, och på djupet förstå våra partners affär för att hjälpa till att uppnå ambitiöst uppsatta mål. Vårt fokus och expertis ligger främst inom sökmotoroptimering, analys och konvertering. Vi erbjuder en unik kompetens inom teknisk SEO, gedigen digital affärsförståelse och dedikerade människor. Vi skapar helt enkelt fler affärer för våra kunder!



Addictive Media söker Customer Success Manager



Vi söker individer med drivkraft att arbeta med kundkontakt, förfrågningar, support och allt för att göra kunden nöjd, som förväntas skapa en stark och långsiktig kundrelation och erbjuda förstklassig kundkontakt, värdefulla lösningar och exemplarisk support kring kundärenden.

Affären på Addictive handlar om att ta tillvara på konsumenters sökbeteende och kommersialisera på detta för att driva högre omsättning för företag.

Vi erbjuder

Att jobba på Addictive Media innebär att du arbetar med frihet under ansvar. Du kommer att bli en del av ett kompetent team och kommer bli ansvarig för alla kunder och agera specialist och lösa kundens alla frågor och funderingar. Allt för Sveriges bästa kundresa.



Om rollenRollen innebär att du behöver ha en vilja att utveckla Addictives befintliga relation med både lokala och nationella kunder. Du kommer vara ytterst ansvarig för samarbetet på alla plan mot stora och små kunder. Din position hos kunden är rådgivande och affärsmässig.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

- Kundansvar

- Konsultativ support genom kundresan

- Bidra till utvecklingen av kundresan

- Bidra till att lösa kundens utmaningar och överträffa kundens förväntningar

- Vara en bidragande del i att skapa Sveriges/Nordens bästa bolagskultur som med kunskap, inspiration, lagkänsla

- I eget arbete säkerställa att nå dina uppsatta mål och göra kunden nöjd

- Ansvara för att effektivisera, förbättra och göra kundresan snabbare, behagligare och tillgängligare

Anställningsform

Tillsvidare

Tillträde efter överenskommelse, gärna omgående.



Publiceringsdatum
2020-12-23

Utbildningsbakgrund
Du har en förmåga att arbeta hårt och lägger därför ner tid, energi och engagemang på ditt arbete. Kanske har du någon form av utbildningsbakgrund men samtidigt vet vi att drivkraften är än viktigare varför vi inte lägger någon värdering i detta.

Så ansöker du
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande!

Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto!

Skicka din ansökan till work@talentpartner.se eller följ länken.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön - Fixed salary

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Talent & Partner AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "talentpartner409".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Talent & Partner AB (org.nr 556881-1763), http://talentpartner.se

Jobbnummer
5503425

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Talent & Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Talent & Partner AB: