Customer Success Manager

Netcompetence Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Netcompetence Sweden AB i Stockholm

Brinner du för att hjälpa till att få företag att lyckas med sina kompetensutvecklingssatsningar?
Har du hög aktivitetsnivå och är intresserad av försäljning?
Vill du jobba i ett ungt företag med en tydlig målsättning?
Vi vill hjälpa våra befintliga kunder att bli framgångsrika och ge nya kunder möjligheten att nå samma framgångar. Därför söker vi nu ytterligare en Customer Success Manager (CSM).
Som CSM tar du både rollen som konsult och som säljare. Dina huvudsakliga uppgifter är:
• Att jobba med försäljning av våra lösningar mot nya kunder
• Att säkerställa att befintliga kunder verkligen är framgångsrika i användandet av våra produkter. Projektledning, implementering och uppföljning kontinuerligt.
• Att du för en tät dialog med alla kunderna som ingår i din â€?kundportföljâ€? och ser till att de får den hjälp som krävs för att de ska lyckas. Det är här du till stor del säljer in dig själv som konsult.
För att du ska lyckas så ser vi att du har ett driv utöver det vanliga och ett genuint intresse av att hjälpa våra kunder att lyckas med sina kompetensutvecklingsprojekt. Din bakgrund kan vara av olika slag, kanske har varit utbildare eller utbildningschef, jobbat som konsult, eller ganska nyutexaminerad men med en järnvilja. Oavsett din bakgrund så bör du vara tävlingsinriktad och triggas av utmaningar.
Du kommer du att få ta över en portfölj med befintliga kunder.
Exempel på kundernas utmaningar som du kommer att hjälpa till med är:
• Hur ska vi säkerställa att vår e-learningkurs kommer att bli en framgång?
• Vi vill halvera ledtiden för vårt introduktionsprogram för nyanställda. Har du förslag på hur vi kan göra detta med hjälp av en blandning av e-learning och traditionell utbildning?
• Vi behöver effektivisera vår kursadministration och samtidigt göra en revision av vår utbildningsstruktur. Kan du ge förslag på hur vi ska göra?
• Vi behöver genomlysa vårt nuvarande arbetssätt och få förslag på förbättringar.
Vi som jobbar på Netcompetence är ett trevligt gäng med en blandning av löparfreak, dykare, vindsurfgurus, fisketokiga, pappor och fantomenfantaster. Vi brinner för att göra Netcompetence till en ledande aktör i Sverige och vidare ut i Europa.
Språkkunskaper
Vi är ett svenskt företag men använder dagligen engelska och vill att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Ansökan och eventuella frågor
Skicka ett personligt brev och CV till work@netcompetence.se . Vid frågor, ring Johan Skärskog eller Fredrik Christiansson på 08-673 23 10.
Om Netcompetence
Läs mer om oss på www.netcompetence.se.

Publiceringsdatum
2008-06-09

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
40 timmar/vecka

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-06-27

Företag
Netcompetence Sweden AB

Adress
Netcompetence Sweden AB
11359 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sveavägen 82

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6732310
E-postadress: info@netcompetence.se

Jobbnummer
244895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Netcompetence Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Netcompetence Sweden AB: