Customer Success Agent till Muntra

Gigstr AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gigstr AB i Stockholm, Solna, Uppsala, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

Är du intresserad av att arbeta på ett snabbväxande bolag som erbjuder framtidens lösning inom sjukvård? Vi söker dig som vill ha en vardag där du bidrar till en toppklassig kundservice samtidigt som du får möjlighet att göra skillnad för både tandläkare och miljontals patienter. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på Muntras fortsatt ambitiösa tillväxtresa!

OM MUNTRA

Muntra är ett ledande webbaserat journalsystem för tandvård som gör det lättare för aktörer i branschen att driva vårdföretag. Molnbaserat, digitalt och enkelt samlar man hälsojournaler, e-recept, bokföring och patientförvärv i en tjänst. Hundratals kliniker är nöjda användare idag och behandlar samt får nöjdare patienter tack vare det digitala verktyget!

Teamet består i dagsläget av ett ungt, ambitiöst och glatt gäng på 10 personer och har sitt kontor på Katarinavägen 15 i Stockholm.

DU ERBJUDS

• Unik möjlighet att bli en del av Muntras tillväxtresa i ett tidigt skede och tillsammans med teamet bidra till en positiv påverkan på sjukvården
• En flexibel organisation med öppna dörrar och högt i tak som erbjuder mycket värme, humor och skratt
• Flexibla arbetstider där du har möjlighet att arbeta på kontoret och delvis på distans

OM ROLLEN

Som Customer Success Agent kommer du att vara en del av Customer Success-teamet som tillsammans vill erbjuda en enastående kundservice åt deras kunder. Du kommer dagligen att hantera kundservice genom telefonsamtal, mail och chatt. Rollen kan delvis innebära att svara på enklare tekniska frågor, hantera ekonomifrågor och vara behjälplig åt vårdgivare i användningen av det digitala verktyget. Du kommer även få möjlighet att medverka vid onboarding av nya kliniker.

VI TROR ATT DU HAR

• Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice, antingen i butik eller över telefon
• Stort intresse för teknik och digitala produkter
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

SOM PERSON ÄR DU

Kommunikativ, ödmjuk och trivs att arbeta med människor. Du är lyhörd och duktig på att bemöta människor i olika sammanhang på ett professionellt sätt. Vidare är du en riktig problemlösare och har en positiv inställning där du alltid representerar Muntra med passion och entusiasm!

ÖVRIGT

• Start: Omgående
• Placering: Katarinavägen 15, Stockholm
• Arbetstider: Kontorstider
• Omfattning: Heltid, tillsvidare
• Hemsida: muntra.se (https://www.about.muntra.se/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-01-13

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Gigstr AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gigstr AB (org.nr 556850-1224)

Arbetsplats
Gigstr

Jobbnummer
6245775

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gigstr AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gigstr AB: