Customer Success administrator med Marknadsinriktning

Livv AB / Kundservicejobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Livv AB i Västerås, Nacka eller i hela Sverige

VI SÖKER: Customer Success administrator med Marknadsinriktning
Om företaget
Livv har sedan starten vuxit starkt och idag är Livv marknadsledande, samtidigt som man lyckats behålla en stark kultur och en sann entreprenörsanda. Vi får ofta höra att vi är professionella, har säkra leveranser, lyhörda för både produkt- och kundutveckling samt tillmötesgående.
Tillsammans med våra kunder löser du dagliga utmaningar. Som innesäljare på Livv arbetar du för att göra våra kunders vardag enklare och vår kunskap och proaktiva arbetssätt gör det enklare att driva deras affärsverksamhet.
Som ledande leverantör av hotellinredning i Skandinavien ligger det oss varmt om hjärtat att du ska kunna leverera hållbara upplevelser. Vi vill att du ska veta att vi bryr oss på riktigt. Vårt mål är att endast använda leverantörer med miljövänliga tillverkningsprocesser. Det är viktigt att de produkter vi levererar till hotell, spa eller restaurang är tillverkade av miljövänliga råvaror.
Inom vårt affärsområde är vi en ledande leverantör av textilier och kundunika koncept inom spa. Därför ser vi till att vara en helhetsleverantör med tydlig inriktning att leverera kvalitativa och hållbara upplevelser. Under pandemin har vi applicerat vårt arbetssätt inom hygienartiklar - vilket gjorde att vi lyckades nå "all-time-high" ännu en gång mycket tack vare vårt mantra: "Förändring är vårt normaltillstånd. Vi ser inga problem, bara möjligheter."
Hälsan är viktig, därför "boostar" vi alla anställda med gemensam träning med PT varje fredag. Du behöver inte vara en triatlet eller mästare inom crossfit. Vi ser gärna att träning och hälsa är en naturlig del av ditt liv.
Om Tjänsten
Som CSA samarbetar du med kollegor från alla våra segment för att ge våra kunder bästa, tänkbara service och lösningar. Du arbetar med rådgivning, beställningar, avtal, offerter, orderhantering, kontakt med leverantörer samt enklare ekonomiska arbetsuppgifter så som tex fakturering. Som innesäljare kommer du vara en del av ett professionellt säljteam om 5 medarbetare där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för försäljningen till Livv 's kunder inom Norden. Din placering kommer att vara på Livv 's huvudkontor i centrala Västerås, tjänsten är på heltid med arbetstider vardagar mellan 08.00 - 17:00.
Du blir en del av Sveriges roligaste och mest affärsinriktade säljorganisation. Ja, vi är en trygg arbetsgivare, som främjar utveckling, mångfald, öppenhet, samt ett långsiktigt och ansvarsfullt agerande. Våra värderingar - Glädje, Engagemang och Professionalism - vägleder oss i vardagen.
Om dig
Som CSA behöver du vara en "doer", strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad. Tidigare erfarenhet från att arbeta administrativt affärssystem samt marknadskommunikativt kreativ, kommer att hjälpa dig i din roll. Vi ser det som en förutsättning att du även har en egen erfarenhet av försäljning. Du motiveras av att skapa goda relationer och att överträffa kundernas förväntan lika starkt som du brinner för att ro affärer i hamn. Vidare är du öppen, ansvarsfull och engagerad och känner ett ägarskap för dina arbetsuppgifter. Du ser fram emot att vara en viktig del av Livv 's fortsatta resa!
Du kommer bland annat att:
Ansvara för vår hemsida & webshop och uppdatera bilder, content och utveckling
Orderhantering
Enklare administrativa uppgifter: Fakturering, påminnelsehantering
Kundtjänst (svara på mejl samt telefonsamtal)
Support till Key Accounts Manager
Offerter och orderläggning
Uppsökande försäljning hos befintlig som potentiella kunder
Ge förslag till och skriva content till företagets sociala medier
Ge förslag till och skriva content till företagets webb
Ge förslag till och skriva innehåll till nyhetsbrev
Översätta kortare texter från svenska till Engelska
Säkra att företagets svenska del av webben hålls SEO-optimerad

Vi söker dig som:
Gärna har erfarenhet av att arbeta med SEO-optimering av webbsidor
Har arbetat i ett CMS-verktyg tidigare
Har erfarenhet av att arbeta med Pyramid som affärssystem
Kunskap inom office
Krav på goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift och gärna ett ytterligare språk så som Franska, Tyska eller Spanska.
B-körkort

Som person är du:
Kommunikativ - du är bra på att kommunicera på ett tydligt sätt både muntligt och skriftligt
Kreativ - du har en god förmåga att finna nya lösningar på problem och att komma med egna idéer
Driven - du har ett stort engagemang i det du tar dig an och du lägger stor vikt vid att alltid göra ditt bästa


Start: Snarast, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Västerås
Lön: Fast lön, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och tjänstepension
Ansökan: rekrytering@livv.se Märk den med CSA

Publiceringsdatum
2022-09-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-30

Adress
Livv AB
Kopparbergsvägen 8
72213 Västerås

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "CSA".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Livv AB (org.nr 556282-2394)
Kopparbergsvägen 8 (visa karta)
722 13  VÄSTERÅS

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: rekrytering@livv.se

Kontakt
COO
Mikael Ahlfors
mikael@livv.se
0761647717

Jobbnummer
7029546

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Livv AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Livv AB: