Customer Services Advisor

Quinyx AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2014-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Services Advisor" (publicerad 2016-02-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quinyx AB i Stockholm, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Quinyx WFM är ett webbaserat personalhanteringssystem speciellt anpassat för personalintensiva branscher. Våra kunder finns främst inom restaurang, hotell och detaljhandel. Vår första kund var McDonald's som snabbt tog oss utanför Sveriges gränser. Starka kundreferenser och en konkurrenskraftig teknisk lösning gör att vi ser en enorm potential i vår affärsidé. Organisationen är fortfarande ung och växer snabbt. Quinyx blev 2013 nominerat till Gasellföretag i Dagens Industri och placerade sig på en 19:e plats bland 200 nominerade företag. Företagets tillväxt på 598 % mellan åren 2009 och 2012 gav dessutom en andraplats bland IT-företag. Vi vill kunna erbjuda våra kunder både i Sverige och utomlands bästa möjliga support och behöver därför din hjälp! Vi rekommenderar dig att besöka www.quinyx.com för att titta närmare på vår applikation. Organisationen är fortfarande ung men växer snabbt, och vi är nu snart 65 medarbetare i Stockholm.

Quinyx växer och därför vill vi nu utöka vårat support team med en Customer Services Advisor! Vi sitter i fräscha lokaler i närheten av Centralen i Stockholm City. Dina arbetstider sker normalt under kontorstider men arbete på kvällar och helger förekommer. Du kommer att ha en serviceinriktad roll där kundnöjdhet står i högsta fokus.

Du kommer att hjälpa användare genom att över telefon, e-post och via vårt ärendehanteringssystem svara på frågor om applikationen . Du kommer att bidra till att bygga upp och utveckla avdelningens processer, rutiner och utbildningsmaterial

Vi söker dig. Som är social och serviceinriktad. Som har en god samarbetsförmåga och är organiserad även under stress. Som gillar att ta egna initiativ och klarar av att ta eget ansvar. Som är kreativ och har en problemlösarmentalitet. Som obehindrat kan kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift. Våra förväntningar på dig som medarbetare i Quinyx Customer Service. Du ska alltid sträva efter att göra alla kunder nöjda. Du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med andra människor. Vi är särskilt intresserade av dig. Som har erfarenhet av att arbeta i en internationell kundtjänst . Som kan kommunicera obehindrat på norska

Publiceringsdatum
2014-11-14

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Normalt sett dagtid men arbete på kvällar och helger kan förekomma

Tillträde
Snarast möjligt

Ersättning
Fast lön
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Customer Services Advisor
Ansökan kan skickas till e-postadress: karin.wennerholm@quinyx.com

Kontakt
Karin Wennerholm, 08 - 611 50 20 karin.wennerholm@quinyx.com

Företag
Quinyx AB

Adress
Quinyx AB
Vattugatan 17
11152 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vattugatan 17

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6115020
Faxnummer: 08-55110837
E-postadress: karin.wennerholm@quinyx.com

Jobbnummer
2068083

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quinyx AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quinyx AB: