Customer Service Under Armour

MNO International AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MNO International AB i Stockholm, Järfälla, Göteborg eller i hela Sverige

- Första kontakt för kunder och övriga samarbetspartners vad gäller kundtjänstärenden
• Primär kontaktperson mot vårt lager vad gäller returärenden
• Ansvarig för kontakt med kunder om retur- och reklamationsärenden
• Ansvarig för uppdatering av kundregister inom din avdelning
• Ansvar för generell problemlösning internt och externt på bästa vis, du ska agera länk mellan sälj och administration
• Ansvarig för hanteringen av kompletteringsordrar
• Säkerställa hög kommunikation om samtliga frågor inom ditt ansvarsområde
• Du är behjälplig med övriga administrativa uppgifter vid behov

Som customer service medarbetare för Under Armour så är du den primära kontaktpersonen internt och framförallt externt för allmänna och varumärkesrelaterade frågor. Du är ansvarig för att frågorna som hamnar på ditt bord hanteras på korrekt och tidsenligt vis, samt att relevant information går vidare till behörig personal. Du ska befrämja en hög nivå av kommunikation internt och externt, och är på många vis ansiktet utåt för Under Armour och MnO på den skandinaviska marknaden. Du är spindeln i nätet för många frågor internt och arbetar med samtliga funktioner inom gruppen för att uppnå bästa resultat! Vi söker dig som vill ta stort ansvar, utvecklas och vara en viktig medlem av vårt team!

• God erfarenhet från kundtjänstarbete eller liknande administrativt arbete är en förutsättning
• Erfarenhet och intresse från sport/mode är en stark merit
• Goda kunskaper i engelska är ett krav
• Kunskaper i övriga nordiska språk är meriterande, speciellt finska är särskilt meriterande
• Du drivs av att ge god service!
• Du är van vid en hög kommunikationsnivå, med många olika parter
• Du ska vara en mycket strukturerad person, som klarar av att ha flera saker på gång samtidigt
• Du ska tycka om att arbeta i högt tempo, ofta i en föränderlig miljö
• Du ska vara skicklig på att se "den stora bilden" och olika flöden på lång sikt, för att kunna förutse problem, och samtidigt vara uppmärksam på detaljer
• Du ska ha lätt för att ta till dig ny information och anpassa dig, då branschen är i konstant förändring
• Du har vana vid arbete i affärssystem (Microsoft Dynamics NAV är i synnerhet meriterande), har bra kunskap i Excel och allmänt god kunskap inom IT

MnO International AB är ett distributionsföretag inom sport och mode. Bolaget har funnits sen 1997 och har sitt huvudkontor i Stockholm. Försäljningen är idag till totalt 26 länder, med fokus på Skandinavien. Bolagets filosofi bygger på en stark och långsiktig relation med våra partners, återförsäljare, agenter och producenter, genom en effektiv och professionell organisation och ett starkt engagemang. Vi är ca 70 personer som sitter på 3000kvm med kontor och showrooms i Hammarby Sjöstad. För mer information se www.mno.se.

Under Armour är ett av världens ledande och mest snabbväxande sportvarumärken. Vill du vara en del av att bygga upp Under Armour i Norden? MnO söker en Customer Service medarbetare för Under Armour som ska ingå i vårt back-office team. Vi söker en hungrig, driven person som vill ta stort ansvar och vara med och driva Under Armours tillväxt i Norden!

Publiceringsdatum
2018-10-05

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-04
Ange följande referens när du ansöker: UACUS-2018-01

Företag
MNO International AB

Adress
MNO International AB
Textilgatan 43
12030 Stockholm

Kontorsadress
Textilgatan 43

Jobbnummer
4385945

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MNO International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MNO International AB: