Customer Service till PS Interim
PS Partner / Butikssäljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.
PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att du ska få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar. Våra konsulter är anställda hos oss, men jobbar på uppdrag hos dig.
Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.
PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet.
Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.
Vi söker för kunds räkning en Customer Service till ett internationellt företag med placering i Mölndal.
Publiceringsdatum2019-04-30Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter består i huvudsak av att ta emot order samt att ge service åt våra kunder. I tjänsten ingår även logistikadministration, fakturering och reklamationshantering.Du har mycket kontakter via mail och telefon med våra kunder och anläggningar på både den svenska och den norska marknaden. I rollen förväntas du ge den höga service som vi är kända för både internt och externt. Du kommer till ett glatt gäng som har stor arbetsglädje och sätter service i första rum.
Kvalifikationer och egenskaper
Du är en social och positiv person som har ett stort engagemang till ditt arbete. Du har god IT-vana och har erfarenhet av att arbeta med order. Det är meriterande om du har erfarenhet av logistikadministration. Du tycker om att ha mycket kontakt med kunder och ge den service som förväntas både via mail och per telefon. Du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Din engelska är mycket god och du är van vid internationella kontakter.
Övrig informationTjänsten är ett konsultuppdrag, du blir anställd av PS Interim och uthyrd som konsult till vår kund. Kunden har sitt kontor i Mölndal.
Uppdraget är på heltid 100 % med start omgående och pågår 6 månader.
Så ansöker duDu söker tjänsten via
www.pspartner.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lena Wadenby på 0723-30 60 61 eller via mail
lena.wadenby@pspartner.seVaraktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4761085
Observera att sista ansökningsdag har passerat.