Customer service till internationellt företag
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Sigtuna
2010-08-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer service till internationellt företag" (publicerad 2011-09-16) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sigtuna,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby,
Sollentuna eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för kunds räkning en driven medarbetare till Customer service. Företaget ingår i en större internationell koncern med lång erfarenhet och är ett etablerat varumärke inom sitt område. På kontoret i Arlandastad arbetar idag 24 personer i en ung miljö präglad av det mindre företagets familjära anda samt den globala koncernens internationella kontakter och händelserika miljö.
Tjänsten
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna varierar mellan dag och kvällsskift. Du kommer att börja som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras till kunden.
Publiceringsdatum2010-08-20Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer service har du följande arbetsuppgifter:
• Hantera försändelser på den operationella avdelningen
• Skräddarsy optimala transportlösningar
• Daglig kontakt med leverantörer som tex. flygbolag
• Ansvara för att försändelser kommer till mottagaren i tid
• Import/ Exportarbete
• Hantera tullärenden
• Se till att interna rapporteringssystem uppdateras
• Packning av varor
För att passa i rollen som Customer service ser vi att du har följande bakgrund:
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av serviceyrket
• Erfarenhet av order eller logistik
• Goda kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i word och excel
• Körkort
Tidigare erfarenhet från branschen samt fler språkkunskaper är meriterande.
För att passa i tjänsten ser vi att du har en stark egen drivkraft, är kvalitetsmedveten samt har en god förmåga att arbeta i grupp. Som person är du även strukturerad, nogrann och tycker om att ta egna initiativ.
Om du är intresserad av tjänsten till Customer service tveka inte att skicka in din ansökan omgående!
Vi tar inte emot ansökningar via post. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Som medarbetare i vår uthyrningsverksamhet erbjuder vi dig varierande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas med sina uppdrag, något som vi vet skapar trygghet och engagemang.
Arbetstider och omfattningHeltid. Skift med beredskap
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-19
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKlara Eidhagen (Rekryterare)
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 714565
Observera att sista ansökningsdag har passerat.