Customer Service System & Team Manager Till Cdon

Cronwik Consulting AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Malmö, Eslöv, Ängelholm, Göteborg, Linköping eller i hela Sverige

På uppdrag av CDON i centrala Malmö söker vi nu en System and team manager till kundservice. Du erbjuds ett utvecklande roll där du kommer få vara med på en spännande resa med att forma morgondagens kundupplevelse i världsklass. I denna roll ser vi ett stort tekniskt intresse och vana av att bygga flöden i Zendesk ärendehanteringssystem som extra värdefullt.

Du kommer att ingå i vår kundserviceenhet som består av totalt 16 personer idag. Du förväntas arbeta självständigt och ha förmågan att prioritera och hantera en varierande operativ vardag. Du kommer att leda ett team av kundtjänstmedarbetare och ansvarar för att leda teamet till framgång genom att nå uppnå uppsatta mål.

Urval av dina ansvarsområden

• Definiera, implementera och utföra processer och funktionalitet inom plattformar och system som betjänar våra kundserviceflöden

• Utveckla, definiera och implementera macros, guidelines och arbetsflöden i tex Zendesk och Reclaimit

• Leda, coacha och utveckla ett kundserviceteam

• Följa upp och analysera KPIer samt ta action på förbättringsområden

• Planera, utveckla och genomföra utbildningsinsatser för ditt team och övriga anställda

• Säkerställa att rutiner och processer finns för quality assurance arbete

• Säkerställa hög kundnöjdhet mot samtliga intressenter

• Utarbeta effektiva supportprocesser och -rutiner och följa upp efterlevnaden av dem

• Agera 2nd line support vid behov samt vara eskaleringspunkt

• Utveckla, implementera och arbeta med ett systematiskt tillvägagångssätt för statistik och analytiska processer

• Identifiera behov och förbättringar i kundserviceprocesserna

• Koordinera och leda projekt

Kvalifikationer och önskade meriter


Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden såsom kvalitet, analys och projektledning

• Erfarenhet från arbete inom områden som supportar kundservice- och ärendehanteringssystem

• Kunskap och erfarenhet av arbete i Zendesk och Reclaimit

• Erfarenhet av Contact center system (tex ärendehanteringssystem, retur och reklamationshantering etc)

• God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

• Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

Tjänsten är på heltid och utförs ifrån CDONs kontor på Södergatan i Malmö. Rollen rapporterar till Head of Customer Service. I denna rekrytering samarbetar CDON med Cronwik Consulting www.cronwik.se

Om CDON

We're there for the little moments in your life.

A bulb that has to be replaced. A tool to loosen that screw. A new hose pipe for your garden.

And we're there for the big moments as well, those times when you want to realise your dreams.

The sofa for your first apartment together. The games console that has been at the top of your wish-list. Your first ever mobile phone.

We are a retail outlet where selected sellers offer millions of products in a wide range of categories. You can find whatever you want here, from gaming, toys and electronics to gardening, beauty products and items for your pets. Things to help you live your life, quite simply.

We're not just a marketplace. We're part of your day-to-day life.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cronwik Consulting AB (org.nr 556980-4221), http://www.cronwik.se

Arbetsplats
Cronwik Rekrytering och Bemanning

Kontakt
Cronwik Search & Recruiter
0771-19 19 19

Jobbnummer
7832447

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik Consulting AB: