Customer Service Support till Allergan
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Addecco söker nu en noggrann, lösningsorienterad och kommunikativ Customer Service Representative till ett internationellt och expansivt läkemedelsföretag med välkända produkter.
Om Tjänsten
Allergan är inriktade på utveckling, produktion och kommersialisering av brandade läkemedel, medicintekniska produkter och biologiska produkter för patienter i hela världen. Allergan marknadsför en portfölj av ledande varumärken och best-in-class produkter för det centrala nervsystemet, ögonvård, neurologi, medicinsk dermatologi, medicinska estetik, bröstrekonstruktion, bröstestetik och urologi.
På över 100 marknader över hela världen saluför Allergan produkter som ger kunderna mervärde, tillgodoser ouppfyllda medicinska behov och ökar patienternas livskvalitet.
I din roll som Customer Service support kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor i en internationell miljö. Du kommer att ha fokus på ordermottagning och all logistik kring detta vidare kommer du även att administrera säljare ute på fältet med administration kring offerter samt arbeta med kunduppföljning och ser då till att varje kund får service i världsklass. Vidare kommer din arbetsdag bestå av att övervaka fakturor, arbeta med statistikuppföljningar samt uppföljning av returer till kunder i systemet SAP. Tycker du att det låter som en arbetsdag som skulle passa dig så ska du söka tjänsten redan idag!
Företaget arbetar aktivt med utvecklingsplaner och intern rörlighet för sina medarbetare. Detta är en ersättningsrekrytering då nuvarande medarbetare avancerar till en position på marknadssidan.
Om dig
Vi söker dig med relevant utbildning från universitet/ högskola meriterande är om du har en utbildning inom marknad till exempel från IHM, eller motsvarande kunskaper från arbetslivet. Du har tidigare erfarenhet av arbete med ordermottagning och att leverera service i världsklass kommer väl till nytta då varje dag handlar om snabba puckar och många kontaktytor. Det är meriterande om du tidigare arbetat i CRM system då du på daglig basis kommer att uppdatera och följa upp kunder i dessa system.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet och förståelse av internationella miljöer
• Flytande engelska och svenska i både tal och skrift
• Mycket meriterande om du behärskar danska språket i tal och skrift
• Kommunikativ i ditt arbetssätt
• Van vid att arbeta i system, gärna SAP.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten och vi ser att du som söker är mycket engagerad, dedikerad och drivande i ditt arbetssätt.
Om anställningen
Tjänsten som Customer Service Support är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos Allergan.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg 08- 598 981 96
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-08-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-29
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3020715
Observera att sista ansökningsdag har passerat.