Customer Service Support på deltid
Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Customer Service Support som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start den 3:e Juli. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Företaget är en hälsoklinik som finns i större delen av världen. Anledningen varför de söker en medarbetare är på grund av att deras nuvarande Customer Service Support kommer att sluta. I rollen som Customer Service Support är det stort fokus på ordermottagning och all logistik kring det. Vidare kommer du även assistera företagets säljare med administrationsuppgifter. Tjänsten är på deltid måndag och tisdag 08:00-16:00. Det är även av stor vikt att du är flexibel och kan arbeta mer ifall behovet finns. Företaget har sitt kontor centralt i Stockholm.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.
Publiceringsdatum2017-06-09ArbetsuppgifterSom Customer Service Support kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• ordermottagning
• administrera säljare
• administration kring offerter
• kunduppföljning
• övervaka fakturor
• arbeta med statistikuppföljningar
• uppföljning av returer till kunder i företagssystemet SAP
Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och som vill få mer erfarenhet i rollen som Customer Service Support. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av ordermottagning sedan tidigare
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har arbetat med CRM-system tidigare, exempelvis SAP
• Meriterande om du behärskar danska språket i både tal och skrift
• Har erfarenhet inom branschen sedan tidigare
Som person är du kommunikativ, strukturerad och serviceminded.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rprekrytering.se.
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
Ersättningtimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
11251 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
Jobbnummer 3547119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.