Customer Service Specialist Till Sabmiller

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-06-02

Företaget
SABMiller är en av världens största tillverkare av öl med verksamhet på hela sex kontinenter. De mest kända varumärkena i portföljen är Pilsner Urquell, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro och Miller Genuine Draft. I koncernen finns idag över 100 bryggerier och mer än 200 varumärken som i Sverige återfinns i restaurangbranschen, dagligvaruhandeln och på Systembolaget. På kontoret i Stockholm arbetar idag 15 personer.

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service Specialist ansvarar du för att ge företagets kunder förstklassig service. Rollen är varierad och bred där du utgör en viktig länk mellan företagets representanter på fältet, kunderna och företaget. Du hanterar både inkommande och utgående samtal för att hitta nya behov hos kunderna. I rollen strävar du hela tiden efter att säkerställa att kunden får sina behov tillfredsställda och du arbetar koordinerande med många kontaktytor.

I rollen tillhör du avdelningen Back Office som idag består av två personer. Du rapporterar till försäljningschefen för SABMiller i Sverige. Tjänsten är ett vikariat på minst ett år med god chans till förlängning.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av ett serviceinriktat administrativt yrke
• Goda kunskaper i Office paketet, framför allt Excel
• Erfarenhet av arbete i affärssystem
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen bör du ha god känsla för service. Vi önskar att du är en driven "doer" med hög energinivå och positivt tänk. Du är sälj- och serviceinriktad och vill på bästa sätt hjälpa kollegor och kunder att hitta lösningar. Du trivs som bäst i en roll där du får arbeta strukturerat, noggrant och vara en central del av bolaget.

Övrig information:

Plats: Centrala Stockholm
Anställningsform: Vikariat på minst ett år med god chans till förlängning
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Kontakt: Ansvarig rekryterare Johanna Bogren, mail: johanna.bogren@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Bogren 08-40024050 johanna.bogren@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2885324

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: