Customer Service Specialist till Bausch & Lomb!

Asta Agency AB / Backofficejobb / Stockholm
2024-03-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Specialist till Bausch & Lomb!" (publicerad 2024-06-18) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Asta Agency AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-03-01

Om företaget
Bausch & Lomb Nordic AB är ett nordiskt läkemedels- och medicinteknik-bolag vars uppdrag är att förbättra människors liv med sina läkemedelsprodukter. Med deras ledande varumärke levererar de på sina åtaganden gentemot patienter, vårdgivare och samhället.

Bausch & Lomb i Norden har under åren vuxit och utvecklats samt öppnat upp för spännande nya affärsområden i Norden. Deras långa historia och djupa engagemang för ögonhälsa har gjort de till en pålitlig partner inom branschen, och Bausch & Lomb fortsätter att driva innovation och excellens för att förbättra människors syn och livskvalitet världen över.

De menar verkligen att varje individ som jobbar i bolaget är lika viktiga för verksamheten i skapandet av en framgångsrik arbetskultur. Hos Bausch & Lomb är det viktigt att varje medarbetare känner sig välkommen varje dag och att dom hjälps åt som ett team fastän varje individ har sina specifika uppgifter man ansvarar för.

Förtroende, ömsesidig respekt och ett etiskt agerande ligger i hjärtat av Bausch & Lombs relationer, oavsett om det gäller deras samarbeten inom ögonvård, deras samarbetspartner inom ögonhälsa, deras kunder i vitt skilda verksamheter och inte minst bland medarbetare. De har åtagit sig att bedriva sin verksamhet enligt högsta etiska standard och så i linje med företagets policies, lagar och andra regleringar. Långsiktighet och sunt affärsförnuft genomsyrar verksamheten.

Om tjänsten
Som Customer Service Specialist är du en av hjärnorna bakom en smidig drift av produktförsörjningskedjan. Din roll sträcker sig från att bygga starka kundrelationer och hantera kundernas behov till att säkerställa effektiv orderhantering och snabb respons på olika typer av frågor. Du kommer att arbeta nära fältsäljare, logistik, IT och finansavdelningen för att lösa problem och utveckla långsiktigt hållbara lösningar likväl som att agera snabbt när snabba puckar krävs. Att fånga, rapportera och lösa produkt- och tjänstefrågor är en del av ditt dagliga arbete, allt i enlighet med globala policys och företagets höga standarder.

Förutom att vara en expert på delar av produktportföljen och ha mer övergripande koll på andra delar i den och olika marknadsaktiviteter, är du också en nyckelperson i att driva förändring och kontinuerlig förbättring. Ditt arbete innebär att du tar ägarskap för varje kundförfrågan och säkerställer att varje steg i försörjningskedjan opererar effektivt och kostnadsmedvetet.

Ditt mål är att säkerställa en smidig daglig verksamhet enligt våra kunders förväntningar och Bausch & Lombs interna mätvärden. Du kommer att dagligen vara i dialog med Bausch & Lombs fantastiska partners inom hälso- och sjukvårdsbranschen, lager, distributörer och andra stakeholders för att säkerställa att vår service lever upp till våra kunders förväntningar - och att deras kunder och patienter får den hjälp de behöver att kunna se bättre för att kunna leva bättre.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker en självgående och initiativtagande, klok, positiv och snäll person med minst 2-5 års framgångsrik erfarenhet från en liknande tjänst eller motsvarig administrativ bakgrund. Du behöver vara en person som är ansvarstagande, flexibel och som är inställd och motiverad till att hela tiden lära mer. En stor fördel är erfarenhet inom läkemedels/medicintekniks-branschen och arbete i en internationell miljö med kontakter inom och utanför Norden. Vi förväntar oss att du bidrar till ständiga förbättringar, är kommunikativ och trivs i en verksamhet där man måste vara såväl snabbrörlig som noggrann. Att du är såväl självgående som lagspelare och har en hands-on lösningsorienterad mentalitet, samt goda kunskaper i svenska och engelska. Kan du något annat nordiskt språk är det en fördel.

Vidare ser vi att du behöver:

• ha analytisk förmåga och goda kunskaper i Excel.

• älska struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten.

• känner dig bekväm med att fatta beslut inom givna förutsättningar.

• trivs i en tvärfunktionell internationell roll med många olika kontaktpunkter.

• blir motiverad av nya utmaningar och hittar klokt kreativa lösningar på problem som kan uppstå.

Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Asta Agency AB (org.nr 559419-9704), https://www.astaagency.se/

Arbetsplats
Asta Agency

Kontakt
Jimmy Mourad
jimmy@astaagency.se

Jobbnummer
8510405

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Asta Agency AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Asta Agency AB: