Customer Service Specialist

Resia AB / Rese- och trafikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla rese- och trafikjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia AB i Göteborg, Alingsås, Borås, Falkenberg, Karlstad eller i hela Sverige

Brinner du för försäljning och service och vill du vara med och bidra till att skapa överraskande bra reselösningar för smarta resenärer?

Då är detta ditt drömjobb!

Resia Travel Group befinner sig i en dynamisk bransch där stort fokus ligger på den digitala transformationen. Vi sätter kunden i centrum för vår väg framåt och söker nu en Customer Service Specialist till vår kundservice för Resia.se. Här får du möjlighet att vara med på vår spännande förändringsresa där vi tillsammans bygger Nordens mest kompetenta och tillgängliga reseföretag.

Vårt erbjudande till dig

Vi har förmånen att få jobba i världens roligaste bransch och sälja något av det bästa vi vet - resor. För rätt person kan vi erbjuda ett mycket stimulerande uppdrag i en tydligt värderingsstyrd organisation. Respekt, kompetens och energi utgör grunden i allt vi gör och vår kultur präglas av upptäckarglädje och gemenskap.

Rollen i korthet

Ditt övergripande ansvar i rollen som Customer Service Specialist är att dagligen möta och tillgodose våra kunders behov via mail och telefon där fokus ligger på att hantera bokningsförfrågningar, ändringar och ombokningar av befintliga bokningar och skapa värde genom att erbjuda bästa möjliga service.

I ansvaret ingår att hålla sig uppdaterad i de GDSer vi arbetar i, flygbolagshändelser, flygbolagsregler och villkor. Rollen är kravställande gentemot ny funktionalitet och förändringar i vår bokningsmotor Vibe. Customer Service specialist ska driva effektivisering av befintliga arbetssätt, utveckling av nya rutiner och arbetsprocesser för att optimera service mot kund.

Är det här du?

Rätt person för rollen har erfarenhet av försäljning från resebranschen och behärskar bokningsprocesser och har stor erfarenhet från att jobba med Amadeus. Du är resultat- och målinriktad och har en mycket god kommunikativ förmåga som skapar värde för kunden. Du gillar hög puls och att jobba i ett högt tempo.

Du är service minded, noggrann, och du brinner för att hjälpa kunden. Vi tror du har en har en prestigelös framtoning och ett allt-är-möjligt mindset. Din erfarenhet har gjort dig säker inom försäljning och att möta kundens olika behov.

Har du erfarenhet av det här?

För att lyckas i rollen har du:

• Minst 2 års erfarenhet från att jobba med försäljning och kundservice inom resebranschen
• Specialistkunskap inom Amadeus
• Specialistkunskap inom Antares
• Specialistkunskap inom Vibe
• Goda kunskaper i engelska både i tal och skrift

Det finstilta

Placering: Göteborg

Omfattning: Tillsvidaretjänst på heltid (vi tillämpar provanställning)

Tillträde: Enligt överenskommelse

Kontakt: Vid frågor om tjänsten kontakta gärna CDO Karin Liberg på karin.liberg@resia.se eller 0761-364770

Publiceringsdatum
2021-10-11

Så ansöker du
Du är välkommen men din ansökan senast den 31 oktober via vår karriärsida (https://jobb.resiatravelgroup.se/). Klicka på knappen "Klart jag vill ansöka!" där du laddar upp ditt CV och ditt personliga brev.

Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med fortlöpande intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att skicka in din ansökan redan idag.

Om Resia Travel Group

Resia Travel Group har skapat och driver flera varumärken inom resebranschen där den gemensamma nämnaren är personligt engagemang. Med branschens bästa kompetens, en utmärkande energi och stor nyfikenhet har vi som målsättning att alltid skapa överraskande bra reselösningar. För vi kan det här med resor. Vi vet vad som tillför värde när man är på resande fot. Semesterdrömmar, smidiga affärsresor, energigivande möten, gruppresor och välorganiserade kongresser - vi gör skillnad tack vare våra specialiserade medarbetare. Med fäste i Skandinavien jobbar vi mot hela världen och är en omniaktör med kundupplevelsen i fokus. Vi möter våra kunder genom varumärkena Resia och Resfeber. Huvudsätet finns i Göteborg där vårt Servicecenter stöttar kundmötet med funktioner som ekonomi, HR, IT och säljsupport.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Resia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Resia AB (org.nr 556164-4260), http://www.resiatravelgroup.se

Arbetsplats
Resia Travel Group

Jobbnummer
6031134

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia AB: