Customer service specialist - sommarvikariat
Fairlo AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fairlo AB i Stockholm Om Fairlo
Höga räntekostnader, dolda avgifter och orimliga villkor kännetecknar kreditmarknaden, men vi tycker att människor förtjänar bättre än så. Genom ömsesidig respekt och schyssta villkor springer Fairlo dagligen om traditionella banker och populära kreditkort. Över 40.000 personer har redan hittat en mer hållbar vardagsekonomi med hjälp av våra tjänster. Och vi har bara börjat!
Läs vidare och ansök om du känner att beskrivningen nedan passar in på dig!
Så jobbar vi
Vi är ett snabbväxande team med ambitionen om att förändra och förbättra hela lånebranschen. Och vi är på god väg. Genom att alltid ställa oss frågan "är det här verkligen rättvist?" fortsätter vi att utmana oss själva och innovera fram nya tjänster som bidrar till en snällare och mer jämlik finansiell värld. Vår kultur och vårt arbetssätt bygger på en ömsesidig respekt gentemot varandra och våra kunder.
Om rollen
Vill du vara med och utveckla ett innovativt företag som befinner sig i en spännande och rolig fas? Nu letar vi efter två ambitiösa kundtjänstspecialister till vårt kundserviceteam. I den här rollen kommer du leverera förstklassig service på daglig basis där arbetstiderna är 8-17 måndag till fredag vecka 27 - 32, med möjlighet att jobba vidare på timbasis under våren och hösten.
Vi tror att du är en motiverad och nyfiken människokännare och också en riktig doer som uppskattar möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med oss. Du är bra på att både skriva och prata och har säkert fått höra från dina vänner att du upplevs som trevlig över sms. Du är bra på att hålla lugnet, och har en förmåga att få andra att lyssna. Dessutom tycker du att det är roligt och spännande att använda nya digitala verktyg och hitta metoder för att effektivisera och förenkla kommunikationen med våra kunder.
Som kundtjänstspecialist på Fairlo får du:
Vara med och bygga ett omtyckt företag som kunder rekommenderar och som medarbetare pratar om med glädje och passion.
Dela dina idéer kring hur vi kan förbättra kundrelationerna ytterligare.
Möjlighet att utveckla din roll tillsammans med dina kollegor och ditt team.
Arbeta på ett företag där såväl kulturen som produkten bygger på ömsesidig respekt.
En konkurrenskraftig lön.
Dina arbetsuppgifter och ditt ansvar kommer vara att:
Chatta och prata med våra kunder på daglig basis.
Ringa och fånga upp sena kunder.
Granska kundfrågor och hjälpa andra i teamet att lösa potentiella problem.
Hålla ett ständigt öga på marknaden och följa vad våra kunder säger om oss.
Lära känna våra kunder och hjälpa dem att lära känna oss.
Du kommer också:
Vara den som representerar vår strävan mot ömsesidig respekt i vår kommunikation med våra kunder.
Delta i diskussioner kring varumärket och användarupplevelsen.
För att passa för den här rollen tror vi att du har:
Erfarenhet av att arbeta som kundservicespecialist eller liknande serviceroller
Gymnasieexamen.
Erfarenhet av att arbeta med digitala verktyg och kundsupportsystem.
Ett avslappnat men professionellt sätt att prata med kunder på.
Enastående kommunikationsförmåga på svenska och god förmåga att kommunicera på engelska.
Vi skulle bli glada om du också har:
Erfarenhet från att arbeta med kundservice inom finans, inkasso eller med SaaS-produkter.
Är den här rollen som klippt och skuren för dig? Tveka inte att ansöka. Vi ser fram emot att höra från dig!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Fairlo AB (org.nr 559084-1101)
Kungsgatan 17 (
visa karta)
111 43 STOCKHOLM
Jobbnummer 7672074
Observera att sista ansökningsdag har passerat.