Customer Service Representive, Arlöv
Hilti Svenska AB / Butikssäljarjobb / Burlöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Burlöv,
Lomma,
Malmö,
Staffanstorp,
Lund eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hilti Svenska AB i Burlöv,
Malmö,
Lund,
Helsingborg,
Kristianstad eller i
hela Sverige NYEXAMINERAD OCH DRIVEN CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE
Arlöv, Sverige
Vad söker vi?
Vi söker drivna och talangfulla medarbetare till vårt Customer Service team på huvudkontoret i Arlöv utanför Malmö. Vi tror att passionerade människor i en företagskultur med fokus på affärsresultat och personlig utveckling är en förutsättning för att möta våra kunders höga förväntningar på professionalism och partnerskap.
Vilka är Hilti?
Om du är ny i branschen har du kanske inte hört talas om oss. Vi tillhandahåller marknadsledande verktyg, tekniska produkter, mjukvara och tjänster för den globala byggsektorn. Vi är stolta över vårt företag, med 75-årig historia, och ett världskänt renommé för banbrytande produkter och exceptionell service. Med mer än 24.000 medarbetare i över 120 länder är vi en bra arbetsplats där du kan bidra med din prestation samtidigt som du utvecklas och bygger en karriär.
Vad innebär rollen?
På kundservice är du ansiktet utåt för vårt uppskattade och pålitliga varumärke. Våra kunder förväntar sig enastående service och ett personligt bemötande. Som en del av vårt högpresterande team är ditt jobb att främja våra starka kundrelationer för att skapa lojala affärspartners. Du kommer att tränas och lära dig hantera hela kundprocessen med värdeskapande rådgivning, relationsbyggande försäljning samt ordermottagning.
I rollen får du möjlighet att arbeta med många kontaktytor på ett marknadsledande företag med välrenommerade produkter och tjänster. Rätt person för rollen måste ha mod att ställa frågor och ta för sig. Det är viktigt att du är självgående och initiativtagande, relationsskapande och strukturerad. Kanske är detta din första tjänst efter avslutad examen. I denna roll bygger du en stadig grund för en framtid inom Hilti, både nationellt och internationellt. Här får du möjlighet att bidra till bolagets försäljning, arbeta med moderna affärssystem samt chans att lära dig mer kring teknik och kommunikation.
Hilti Svenska AB har under flera års tid varit på listan för Sveriges bästa arbetsplatser. 2014, 2015 och 2016 utsågs vi till Sveriges bästa arbetsplats i kategorin stora organisationer.
Vad erbjuder vi?
Vi ger dig allt du behöver för att nå framgång i din roll - utomordentlig utbildning, både nationellt och internationellt, samt nära coaching och stöd från chef och kollegor. Du kommer att möta en unik kombination av självständighet och kamratskap där du är en del av ett inkluderande team. Vi har förtroende för att du gör vad som krävs för att leverera enastående resultat. Ge det lilla extra så säkerställer vi utvecklings- och karriärmöjligheter.
Varför ska du söka?
Vi har en utmärkt blandning av människor och erfarenheter i våra team. Några av våra bästa medarbetare började hos oss utan erfarenhet från branschen. Framgång på Hilti handlar om teamwork och förmåga, oavsett din bakgrund. Vi eftersträvar stort kundfokus och är serviceinriktade med ett stort intresse för att bygga relationer. Vi söker nu dig som är intresserad av en långsiktig utveckling på Hilti med start inom kundservice för att lära känna våra produkter, kunder samt Hilti som företag. Visar du ett gott resultat och utvecklingspotential finns det stora möjligheter för dig att gå vidare inom Hilti, både nationellt och internationellt i första hand till vårt regionkontor i Manchester.
Vi önskar att du:
• Nyligen avslutat eftergymnasial examen
• Har en utpräglad "can do"-inställning
• Har god kommunikationsförmåga samt är bra på att strukturera och organisera ditt arbete
• Är van av att arbeta i ett högt tempo utan att tappa fokus på hög kvalitet
• Har förståelse eller intresse av att lära dig tekniska produkter och system
• Har viljan att utveckla och sätta ett avtryck i vår växande organisation
Som en del i rekryteringsprocessen kommer vi att erbjuda dig en samlyssning där du får uppleva en arbetsdag på Customer Service.
Vi arbetar med löpande urval. Vid frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta Henrik Andersson, Customer Service Manager, på 0725-431430.Intresserad av att söka eller få reda på mer om Hilti som arbetsgivare? Gå till careers.hilti.se
Varaktighet, arbetstid
Dagtid
Publiceringsdatum2017-05-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-26
KontaktFöretagHilti Svenska AB
AdressHilti Svenska AB
Box 123
23222 ARLÖV
KontorsadressTestvägen 1
Jobbnummer 3482449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.