Customer Service Representative till spännande bolag!

Avanzera Bemanning AB / Kontorsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Nacka, Västerås, Haninge, Knivsta, Södertälje eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För kunds räkning söker vi en Customer Service Representative. Vår kund är ett globalt företag med ett starkt varumärke som marknadsför samt distribuerar sina produkter till dagligvaruhandeln i Norden. Uppdraget ska tillsättas omgående och beräknas pågå ett år med möjlighet till förlängning och eventuell anställning hos kund.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Publiceringsdatum
2016-10-18

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service Representative hanterar du det dagliga orderflödet och kommer att ha både interna och externa kontakter, i Sverige såväl som internationellt. Du kommer att övervaka EDI order, sätta leveransschema samt ställa prognoser för kommande leveranser. I dina arbetsuppgifter ingår även att hantera reklamationer och returer samt besvara frågor gällande leveransstatus, priser och fakturor. Då produkten har en hållbarhet på tre dagar i butik ställs det höga krav på leveransprecision och problemlösningsförmåga.

Bakgrund
Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av arbete inom kundservice för snabbrörliga konsumentprodukter, så att du har kännedom om lagerverksamhet, logistik och varuflöden över landsgränser. Du har viljan och drivet att utvecklas. Vidare har du har goda kunskaper i Excel och mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal såväl som skrift. Du kommer ha daglig kontakt med kollegor på huvudkontoret och använda engelska dagligen.

Som person är du service- och säljorienterad. Du trivs med ett högt arbetstempo, arbetar självständigt och är van att vara proaktiv. Ett strukturerat arbetssätt och förmågan att prioritera är fördelaktigt i denna tjänst.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 816
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Stenfeldt 08-545 28 306
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3112204

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: