Customer Service Representative till internationellt bolag

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi en medarbetare till Customer Service. Vår kund marknadsför samt distribuerar konsumentprodukter och välkända varumärken inom Sverige. Man ingår i en internationell koncern med verksamhet runtom i världen. Tjänsten är placerad vid det skandinaviska huvudkontoret, beläget i Liljeholmen/Marievik, där man är ca 40 medarbetare i den svenska organisationen. Tjänsten ska tillsättas redan i slutet av mars.

Denna rekrytering kan inledas med en tid som konsult, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2013-02-27

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service Representative hanterar du det dagliga orderflödet och kommer att ha både interna och externa kontakter. Du kommer att övervaka EDI-orders, men även ta emot orders per mail och telefon för att sedan registrera dem i systemet. I dina arbetsuppgifter ingår det att hantera reklamationer och returer samt besvara frågor gällande leveransstatus, priser och fakturor. I samarbete med planning avdelningen kommer du att hålla kunder och den egna organisationen informerade om lagerstatus på de olika produkterna.

Bakgrund
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av arbete inom kundservice för snabbrörliga konsumentprodukter, så att du har kännedom om lagerverksamhet, logistik och varuflöden. Du har goda kunskaper i Officepaketet och erfarenhet av något ERP system. Goda kunskaper i svenska och engelska, tal såväl som skrift, är ett krav.

Som person är du service- och säljorienterad. Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete samt trivs med högt arbetstempo utan att tappa detaljerna. Detta är en ansvarsfull roll där det är viktigt att du är proaktiv.

Sökord: kundtjänst, kundservice, ordermottagare, Supply Chain

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-13
Ange följande referens när du ansöker: 203
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain 08-545 28 305

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1478944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: