Customer Service Representative Heltid

Berlitz International Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Berlitz International Sweden AB i Stockholm, Södertälje, Uppsala, Eskilstuna, Norrköping eller i hela Sverige

Berlitz Stockholm söker en Customer Service Representative

Berlitz International Sweden AB

Med över 550 språkskolor i 70 länder är vi en av världens ledande språkleverantörer. I kundkretsen i Sverige ingår det främst företagskunder som behöver förbättra sina språkkunskaper kopplat till arbete och/eller för social integrering vid flytt till ett annat land. Det som gör att vi ligger i framkant är vår effektiva metod för inlärning och supportteamet som står bakom. Vi söker just nu en ny administrativ medarbetare på heltid till vårt Service Center/reception med start omgående. Vi sitter i trevliga och ljusa lokaler mitt i stan.

Du kommer att arbeta i en internationell, utvecklande och dynamisk miljö med trevliga och positiva kollegor och kunder. Vi erbjuder ett spännande och varierande jobb med många olika arbetsuppgifter. Ditt huvudansvar är arbete med service för interna och externa kunder. Det är en utmanande tjänst med möjligheter för personlig och professionell utveckling. Goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Publiceringsdatum
2019-10-15

Profil
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice, administration eller arbete i reception. Du brinner för ett positivt kundbemötande och ser god service som en självklarhet. Du trivs i en internationell miljö och har utmärkta kunskaper i både svenska och engelska.

Arbetet i Service Center innebär att det kan ske flera saker samtidigt som kräver uppmärksamhet. Det är viktigt att du kan planera ditt arbete, prioritera och samtidigt hantera dagliga deadlines. Du är sedan tidigare en van datoranvändare och behärskar Officepaketet, användning av databaser, säljstöd och sökfunktioner. Du har erfarenhet av telefon som arbetsredskap.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker någon som är:

• Engagerad
• Initiativtagande
• Ansvarsfull
• Service minded
• Noggrann
• Kommunikativ
• God samarbetsförmåga

Dina arbetsuppgifter i huvudsak:

• Kundservice för våra kunder och språkinstruktörer
• Ta hand om bokningar av språkkurser och lektioner
• Strategisk schemaläggning av lektioner utifrån en lärarpool
• Upprätthålla kommunikationen mellan olika parter i företaget: det administrativa teamet, kunder och instruktörer.
• Delta och bidra aktivt i förbättringsarbetet
• Andra administrativa uppgifter

Du kommer att jobba efter ett fast schema där arbetstider kommer att variera mellan 07:30 - 20:00 måndag - fredag. Det blir 1-2 kvällar i veckan med sluttid kl. 20:00. Tillträde omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Tjänstens omfattning är 40 timmar/vecka.

Vi önskar att ditt personliga brev är skrivet på engelska, ditt CV kan vara på svenska eller engelska.

Ansökan tas enbart emot via vår annonsportal https://careers.berlitz.se/

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka in och skicka in din ansökan redan idag.

Om du har några frågor gällande tjänsten, vänligen maila: oskar.marks@berlitz.se

Sista ansökningsdag 22 november 2019. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Berlitz International Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Berlitz International Sweden AB (org.nr 556030-4122)

Jobbnummer
4860364

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Berlitz International Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Berlitz International Sweden AB: