Customer Service Representative
Verifone Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Verifone Sweden AB i Stockholm,
Linköping eller i
hela Sverige Ta emot och lösa tekniska ärenden relaterat till våra olika betaltjänster
Hantera transaktionsärenden
Försäljning
Avtal- och fakturafrågor
Administrativa uppgifter
Vi söker nu serviceinriktade medarbetare till vår Customer Service där du arbetar med att ge våra kunder ett effektivt och kundorienterat stöd. Ärendena som kommer in varierar, allt ifrån tekniska supportärenden, transaktioner, fakturor och avtal till samtal och erbjudanden med nya kunder. Försäljning är en vital del av arbetet på Customer Service och viktig vid varje kundkontakt.
Kontakten med kunderna sker i första hand via telefon men också via e-post. Customer Service spelar en viktig roll för företaget och våra kunder och vi har ett nära samarbete med övriga avdelningar inom bolaget.
Du välkomnas in i ett stort och härligt team med god sammanhållning där vi tillsammans arbetar i en bransch under ständig utveckling med varierande arbetsuppgifter och telefonen som verktyg.
Publiceringsdatum2017-04-07ArbetsuppgifterTa emot och lösa tekniska ärenden relaterat till våra olika betaltjänster
Hantera transaktionsärenden
Försäljning
Avtal- och fakturafrågor
Administrativa uppgifter
Är du den vi söker?
Vi ser att du har ett stort intresse för att arbeta med kundrelaterade ärenden, drivs av att arbeta målstyrt, har en avslutad gymnasieutbildning, är noggrann och serviceinriktad samt har en god datorvana. Vidare tror vi att du är en god kommunikatör som klarar av att förklara tekniska ärenden på ett enkelt och pedagogiskt sätt med mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi vill att du har minst 1 års erfarenhet av kundservice eller försäljning, gärna över telefon. Har du erfarenhet av teknisk support är det meriterande.
För att lyckas i rollen inom Verifones kundsupport bör du vara ansvarstagande, stresstålig samt ha ett genuint intresse för teknik. Att ta egna initiativ och vara självgående ser vi också som viktiga egenskaper. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är ödmjuk, hjälpsam och lösningsfokuserad.
Vi har en enkel idé när det gäller personalfrågor: att ge människor möjligheten att växa, både som individer och professionellt, så att vi med gemensamma ansträngningar kan förbättra vardagen för våra kunder, företaget och för oss själva.
Som anställd på Verifone Sweden AB får du ta del av våra attraktiva personalförmåner som friskvårdsbidrag, massage, rikslunchkort m.fl.
Tjänsterna och ansökan
Vi söker medarbetare till ett vikariat på heltid med arbetstider 8.00-17.00 vardagar. Det förekommer kvälls- och helgpass.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVerifone Sweden AB
AdressVerifone Sweden AB
Ljusslingan 4
12031 Stockholm
KontorsadressDrottninggatan 21
Jobbnummer 3426684
Observera att sista ansökningsdag har passerat.