Customer Service Representative
Dansac & Hollister Scandinavia / Receptionistjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dansac & Hollister Scandinavia i Täby Dansac & Hollister Scandinavia är en del av Hollister inc. ett oberoende globalt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför hälsovårdsprodukter och -service i över 90 länder. Det svenska kontoret ligger i Täby med 9 anställda. För mer info se
www.dansac.se.For over 90 years, Hollister has built a strong foundation of quality medical products, quality services, and quality employees - making a difference in the lives of those we serve. Hollister stands strong: We are an independent company. Committed to our customers. Dedicated to our employees. Working towards the future long-term vision. Our challenge at Hollister is to find those who share this dedication of helping others. Those searching for a way to make a difference. To leave a legacy of achievement. Knowing it takes talent, teamwork and sheer determination. Hollister is a company where dedicated professionals can channel their efforts in a worthwhile cause. A company where good work is rewarded. Where contributing selflessly is highly regarded. This growing global medical device company will continue the journey: with you. So join us, and make a difference.
Du kommer att vara ansvarig för vår kundsupport vilket innebär att svara på förfrågningar från våra kunder och bearbeta orders, följa upp och vara en mycket viktig länk i vår logistikkedja. Ansvaret omfattar att svara för relationen till våra kunder genom att sätta service och kvalitet högt, garantera effektiva varuprocesser och att hantera lager, varuprover och administration på ett kvalificerat vis. Du bistår och arbetar nära vår nordiska säljorganisation bl a i upphandlingsarbete och har ansvar för att vårt CRM-system hålls uppdaterat.
Rollen rapporterar till den svenska försäljningschefen.
Vi söker en person som har erfarenhet från kundsupport, en roll som kvalificerad assistent eller motsvarande och som är van att hantera logistiksystem likväl som administration. Du kommer att arbeta i ett företag som utvecklar och säljer högkvalitativa produkter inom stomi- och inkontinensområdet och som arbetar utifrån en starkt värdebaserad grund. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vi erbjuder dig en rolig och central roll i vår affär.
Låter det intressant? Ansök senast den 15 maj 2013 genom att skicka in ditt CV och personliga brev via
http://www.mercuriurval.se/www.mercuriurval.se (ref.nr. SE-06838). Frågor besvaras av Caroline Kock Vesterberg på telefon 08-506 450 21. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundsupport, Customer service, logistic, relationer, CRM-system, upphandling
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Publiceringsdatum2013-05-03Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: SE-06838
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagDansac & Hollister Scandinavia
AdressDansac & Hollister Scandinavia
Jobbnummer 1542028
Observera att sista ansökningsdag har passerat.