Customer Service Manager till Miss Mary
AB Effektiv Borås / Chefsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Effektiv Borås i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Vill du leda med både hjärta och hjärna, där din passion för att leverera enastående kundservice kommer att inspirera och driva dina medarbetare? Vi tror på att skapa en kundupplevelse som lämnar ett bestående intryck! Så, om du är redo att ta ditt nästa steg i karriären och vara med och forma framtiden för e-handelskundservice, välkommen till Miss Mary!
Din framtida arbetsgivare
Miss Mary of Sweden grundades 1957 och är ett internationellt underklädesföretag som designar, producerar och säljer underkläder och badkläder direkt till konsumenter och återförsäljare online. Vi är stolta över vår hantverksskicklighet och produktion av högkvalitativa, välpassande plagg som verkligen gör skillnad i våra kunders liv. Företaget växer stadigt och har tredubblats i storlek de senaste 5 åren. I år kommer vi att hjälpa över en miljon kvinnor att ha en mer bekväm dag. Vi planerar att fortsätta växa i denna takt och göra världen fri från smärtsamma och obekväma behåar.
Vad erbjuder rollen?
Som Customer Service Manager hos Miss Mary är du ledaren som säkerställer att vår kundtjänstorganisation fortsätter att växa och blomstra, med en kvalité som bara Miss Mary kan erbjuda. Med en strategisk och taktisk approach, är ditt ansvar att se till att våra medarbetare har rätt förutsättningar för att trivas och att våra kunder får den bästa möjliga servicen. Ditt ansvarsområde innefattar bland annat:
• Att driva och bygga en dynamisk och kundorienterad kundserviceorganisation som främjar dialog och högt kundengagemang.
• Bibehålla en positiv arbetsmiljö och säkerställer att våra medarbetare har kul på jobbet samtidigt som de levererar en enastående service.
• En nyckel till vår framgång är våra anställdas förmågor att vägleda och stödja våra kunder. Här arbetar du med kontinuerlig utbildning och förbättrar deras färdigheter.
• Ansvarar för budget, prognos och resultatuppföljning. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vår verksamhet och vill vara ett företag som är i framkant.
• Arbetar kontinuerligt med att identifiera och genomföra projekt som ökar kundnöjdheten och vår interna effektivitet. Vi tror på att ta initiativ och driva förändringar.
• Utveckla vårt kundserviceerbjudande genom att genomföra konkurrensanalyser, omvärldsbevakning och kundinsikter.
• Planera och prioritera med hjälp av statistik och förutseende dataanalys för att skapa en effektiv avdelning med god beläggning.
Du rapporterar direkt till vår COO och är en nyckelfigur för att föra oss framåt på vår resa mot att erbjuda en kundupplevelse som är svår att matcha. Avdelningen består av ca 13 medarbetare som du har fullständigt personalansvar över.
Vem är du?
Du är en erfaren ledare inom kundtjänst och kan navigera dig väl mellan det svenska och engelska språket både i tal och skrift. Du har en bakgrund inom e-handel och vet hur man driver en framgångsrik kundtjänstavdelning där du är en inspirerande ledare som kan engagera och motivera ditt team. Du har också en skarp affärssyn och kan översätta mål till handlingsplaner som sätter din organisation på banan till framgång. KPI:er är ditt andra namn och du har en stark drivkraft att mäta, optimera och följa upp resultaten. Du har en genuin passion för att hitta lösningar, skapa struktur och trivas i en föränderlig organisation.
Du kan coacha våra agenter och ser till att strategin implementeras i vardagen. I din roll älskar du att upptäcka nya affärsmöjligheter, tänka utanför boxen och leda ditt team till framgång. Du vill vara där kunden är, innan hon ens vet om det själv.
Är detta din perfekta match?
Som Customer Service Manager har du en central roll där du kan påverka och forma riktningen för vår kundtjänst. Genom din passion för att bygga starka kundrelationer och din övertygelse om att ge en service som sticker ut, kommer du leda ditt team och Miss Mary till framgång. Hos oss skapar vi en trygg arbetsplats som andas kreativitet och öppenhet. Du kommer arbeta med kompetenta kollegor och ledare. Vi strävar efter att skapa en inkluderande miljö där varje individ kan hitta en balans i sitt arbetsliv och verkligen älska det jobb de gör. Så om du är redo att ta på dig utmaningen att vara en del av ett team som strävar efter att göra skillnad, så är Miss Mary rätt plats för dig!
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 27 april 2023. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Pauline Vehniäinen på
pauline@effektiv.se eller Kajsa Larsson på
kajsa.larsson@effektiv.seSökord
customer service manager, kundtjänstchef, kundservicechef, kundcenterchef, ledare, kundsupport, e-handel
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5433".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AB Effektiv Borås (org.nr 556944-7666),
http://effektiv.se/ Kontakt Pauline Vehniäinen
pauline@effektiv.se Jobbnummer 7631032
Observera att sista ansökningsdag har passerat.