Customer Service Manager med kundansvar till Basware

Bravura / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2012-10-08

Företaget
Bravura söker en Customer Service Manager med kundansvar till Baswares kontor i Bromma, Stockholm. Företaget är en global marknadsledande leverantör för automatisering av processer - från inköp till betalning. Basware biladades 1985 och är idag noterat på Helsingforsbörsen. Företaget har totalt 1300 anställda i 10 länder varav 50 är anställda i Sverige.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Manager kommer du att ingå i teamet som arbetar med utökad kundservice till företagets viktigaste och största kunder. Efter att projekten har leverats till kund är du ansvarig för att bygga upp och bibehålla långvariga kundrelationer. Du kommer att arbeta i nära samverkan med kunderna och försäkra att de får bästa möjliga kundservice. Arbetet kan komma att innefatta både problemlösning och förbättringsarbete av kundernas system. Till din hjälp finns dedikerade tekniska konsulter, säljare och en service desk.

Kvalifikationer
Formella krav:
• Flera års erfarenhet av servicearbete gentemot stora kundkonton
• Tidigare branscherfarenhet
• Baskunskaper inom mjukvaruutveckling
• Mycket god vana av projektledning
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
• Tidigare förhandlingsvana är önskvärt

Vem är du?
Som person söker vi dig som har mycket god servicekänsla, är kommunikativ och ansvarsfull. Det är därtill viktigt att vara konsult- och affärsmässig då dina kunder återfinns bland flera av Sveriges största företag.

Till denna tjänst ber vi dig bifoga ett riktat personligt brev!

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Bromma
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50

Sökord:Customer Service Manager, KAM, support, kund, stockholm, bromma, heltid

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Forssell

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1360195

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: