Customer Service Manager / kundservicechef

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-10-14

Företaget
Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter. De är idag världens största verktygstillverkare och säkerhetsföretag, där de sysselsätter närmare 40 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder.

På kontoret i Mölndal arbetar cirka 50 personer där kundtjänstteamet består av 14 medarbetare. Stanley Black & Decker ska nu rekrytera en Customer Service Manager som ska leda teamet och driva arbetet att utveckla avdelningen.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Manager arbetar du operativt och strategiskt med att utveckla Customer Care-funktionen genom olika förändringsprojekt med målet att säkerställa kundnöjdhet. Då du har personalansvar för de 14 kundtjänstmedarbetarna ansvarar du även för att coacha, utveckla och inspirera dem som en del i arbetet att utveckla avdelningen i stort. Du säkerställer att rutiner och riktlinjer är uppdatera och används samt tar fram rapporter för att följa avdelningens utveckling. Du arbetar också för att avdelningen utgår från dess SLA samt identifierar hur avdelningen kan arbeta mer kundanpassat. I rollen har du ett nära samarbete med Supply Chain Manager och du återrapporterar till Vice President & General Manager Nordic i Göteborg och till Supply Chain Director i London.


Kvalifikationer
• Några års erfarenhet av att leda och/eller coacha i en kundorienterad miljö
• Erfarenhet av Change Management
• Mycket god systemvana, det är meriterande med kunskaper i SAP
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Vi tror att du som söker tjänsten har en öppenhet till förändringar, där du har enkelt för att identifiera möjligheter i nya direktiv och riktlinjer. Då du har en förmåga att resonera abstrakt och komplext arbetar du lösningsorienterat i ditt dagliga arbete och är bekväm med att fatta beslut som tar din avdelning framåt. Till detta värdesätter du att involvera personalen du leder, där det är viktigt för dig att du tillsammans med dina medarbetare initierar och genomför olika förbättringsprojekt. Du bygger också på ett genomtänkt sätt relationer till människor i din omgivning, varpå du har en fallenhet för att bygga relationer både till kunder och medarbetare.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Stanley Black & Decker.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Service Manager, CSM, kundtjänstchef, kundservicechef, kundtjänstansvarig, kundserviceansvarig, Customer Service, kundtjänst, kundservice, ledarskap, personalansvar, Change Management, förändringsarbete, SAP, rekrytering, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
4886338

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: