Customer Service Manager

Kalix Tele24 AB / Säljarjobb / Kalix
2010-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Manager" (publicerad 2011-03-01) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Kalix, Haparanda, Luleå, Överkalix, Övertorneå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kalix Tele24 AB i Kalix, Haparanda, Luleå, Jokkmokk, Gällivare eller i hela Sverige

Customer Service Manager (Storkundsansvarig)
Vi söker nu en ny framgångsrik Customer Service Manager till Kalix Tele24 AB. Vi är ett Hälsodiplomerat företag och blev 2008 utsedd till Sveriges friskaste företag. Vi söker nu Dig som vill vara delaktig i Nordens ledande växeltjänstföretag. Vi erbjuder dig en mycket bra arbetsmiljö, gedigen utbildning och god kamratanda i ett stabilt och framgångsrikt företag.
Din stationeringsort är Kalix-Stockholm
Som Client Service Manager i Kalix Tele24 ansvarar du självständigt för planering och genomförande av kontinuerligt relationsarbete med tilldelade kunder, inkl besök på plats hos kund alternativt genom kundbesök vid Kalix Tele24 produktionskontor. Du medverkar också i leverensprojekt som delprojektledare och ansvarig för kundens registeruppbyggnad, informationsinhämtning och datakvalitetssäkring. All rapportering sker till Nordisk Produktionschef.
I dina ansvarsområden ligger också
• att självständigt och med hög servicemedvetenhet ge kunderna bästa service, ta ansvar för alla frågor kunden behöver hjälp med. Vara kundens ”single point of contact” oavsett ärende.
• att säkerställa att våra telefonister har all erfoderlig information och kunskap om kunderna för att alla samtal ska hanteras med högsta kvalite
• att aktivt arbeta för en hög kundnöjdhet och säkra en långsiktig och lönsam kundrelation
• att följa en kund från leveransprojekt och skapa förtroende och förståelse för, - och hos kund, som ger ett långt samarbete.
• att se kundens behov och proaktivt kunna föreslå förbättringsåtgärder eller bättre lösningar som ökar kundens förtroende för Kalix Tele24

Publiceringsdatum
2010-01-19

Kvalifikationer
Treårig gymnasiekompetens med svenska, engelska i tal och skrift som krav. Tidigare erfarenhet av kundrelationer/kundservice ser vi som en självklarhet av dig som söker sig till denna tjänst. Har du kunskaper i våra nordiska språk är detta meriterande.
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss. Vi ser egenskaper som socialt säker, lojal, kreativ, behärskad, stresstålig, noggrann, kvalitetsmedveten, servicemedveten, ansvarstagande, flexibel och initiativrik som värdefulla till denna tjänst!
Ansökan skickas till rekrytering@kalixtele24.se
senast 27/1 - 2010
Anställning Tillsvidareanställning
Tillträde snarast
Vill du veta mera? Kontakta Michael Persson Nordisk Produktionschef 070-523 53 28.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid/Tillsvidareanställning Tillträde snarast

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-01-27
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@kalixtele24.se

Kontakt
Johan Rosenqvist, Personalchef, 070-326 78 56, johan.rosenqvist@kalixtele24.se

Företag
Kalix Tele24 AB

Adress
Kalix Tele24 AB
BOX 10151
95227 KALIX

Kontorsadress
Allévägen 7

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020-69 00 00
E-postadress: rekrytering@kalixtele24.se

Jobbnummer
569179

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kalix Tele24 AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kalix Tele24 AB: