Customer Service Manager
Kalix Tele24 AB / Säljarjobb / Kalix
2010-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Manager" (publicerad 2011-03-01) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Överkalix,
Övertorneå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kalix Tele24 AB i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Jokkmokk,
Gällivare eller i
hela Sverige Customer Service Manager (Storkundsansvarig)
Vi söker nu en ny framgångsrik Customer Service Manager till Kalix Tele24 AB. Vi är ett Hälsodiplomerat företag och blev 2008 utsedd till Sveriges friskaste företag. Vi söker nu Dig som vill vara delaktig i Nordens ledande växeltjänstföretag. Vi erbjuder dig en mycket bra arbetsmiljö, gedigen utbildning och god kamratanda i ett stabilt och framgångsrikt företag.
Din stationeringsort är Kalix-Stockholm
Som Client Service Manager i Kalix Tele24 ansvarar du självständigt för planering och genomförande av kontinuerligt relationsarbete med tilldelade kunder, inkl besök på plats hos kund alternativt genom kundbesök vid Kalix Tele24 produktionskontor. Du medverkar också i leverensprojekt som delprojektledare och ansvarig för kundens registeruppbyggnad, informationsinhämtning och datakvalitetssäkring. All rapportering sker till Nordisk Produktionschef.
I dina ansvarsområden ligger också
• att självständigt och med hög servicemedvetenhet ge kunderna bästa service, ta ansvar för alla frågor kunden behöver hjälp med. Vara kundens â€single point of contact†oavsett ärende.
• att säkerställa att våra telefonister har all erfoderlig information och kunskap om kunderna för att alla samtal ska hanteras med högsta kvalite
• att aktivt arbeta för en hög kundnöjdhet och säkra en långsiktig och lönsam kundrelation
• att följa en kund från leveransprojekt och skapa förtroende och förståelse för, - och hos kund, som ger ett långt samarbete.
• att se kundens behov och proaktivt kunna föreslå förbättringsåtgärder eller bättre lösningar som ökar kundens förtroende för Kalix Tele24
Publiceringsdatum2010-01-19KvalifikationerTreårig gymnasiekompetens med svenska, engelska i tal och skrift som krav. Tidigare erfarenhet av kundrelationer/kundservice ser vi som en självklarhet av dig som söker sig till denna tjänst. Har du kunskaper i våra nordiska språk är detta meriterande.
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss. Vi ser egenskaper som socialt säker, lojal, kreativ, behärskad, stresstålig, noggrann, kvalitetsmedveten, servicemedveten, ansvarstagande, flexibel och initiativrik som värdefulla till denna tjänst!
Ansökan skickas till
rekrytering@kalixtele24.sesenast 27/1 - 2010
Anställning Tillsvidareanställning
Tillträde snarast
Vill du veta mera? Kontakta Michael Persson Nordisk Produktionschef 070-523 53 28.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid/Tillsvidareanställning Tillträde snarast
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-01-27
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@kalixtele24.seKontaktJohan Rosenqvist, Personalchef, 070-326 78 56,
johan.rosenqvist@kalixtele24.seFöretagKalix Tele24 AB
AdressKalix Tele24 AB
BOX 10151
95227 KALIX
KontorsadressAllévägen 7
KontaktuppgifterTelefonnummer: 020-69 00 00
E-postadress:
rekrytering@kalixtele24.se Jobbnummer 569179
Observera att sista ansökningsdag har passerat.