Customer Service / Kundservicemedarbetare till Memira
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-12Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Memira.
Om företagetMemira Eyecenter har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 60 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 600 MSEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira Eyecenters är "the eye partner for life' genom att samla allt för ögat under ett och samma tak och att driva utvecklingen inom ögonvården.
Här finns din chans att vara med på resan!
Läs mer på
www.memira.se. Dina arbetsuppgifterI din roll som kundansvarig på Memiras kundservice ansvarar du för att ge wow-service på den norska marknaden via telefon, mejl och chatt. Du arbetar med att ta emot inkommande ärenden från Memiras kunder som rör bland annat screening inför operationer, rådgivning efter operation och kundfrågor som rör tidsbokning och kartläggning. Varje ärende loggas i Salesforce och du kommer även att genomföra journalskrivning. Du kommer att tillhöra ett team om tre personer och även att ha en gruppchef att rapportera till.
Det norska kundserviceteamet sitter i fina, ljusa lokaler i Solna, tillsammans med det svenska kundserviceteamet och tillsammans med det danska kundserviceteamet i Köpenhamn utgör Memiras nordiska kundservice.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning
• Mycket goda kunskaper i norska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i engelska, i såväl som tal och skrift
• Arbetslivserfarenhet av servicerelaterat arbete
• Vana att arbete med telefon som verktyg
Som person är du nyfiken och har intresse för att lära dig nya saker samtidigt som du hittar lösningar på uppkomna problem. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stckholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundservice, Customer Service, Memira, kundansvarig, norska, administration, norsktalande, refraktiv kirurgi, ögonsjukvård, Solna, Stockholm, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Elin Dahlqvist
elin.dahlqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6532972
Observera att sista ansökningsdag har passerat.