Customer Service inom sport & mode
MNO International AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service inom sport & mode" (publicerad 2017-08-25) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MNO International AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Göteborg,
Kungsbacka eller i
hela Sverige VILKA ÄR MNO?
MnO International AB är ett distributionsföretag inom sport och mode. Bolaget har funnits sen 1997 och har sitt huvudkontor i Stockholm. Försäljningen är idag till totalt 26 länder, med fokus på Skandinavien. Bolagets filosofi bygger på en stark och långsiktig relation med våra partners, återförsäljare, agenter och producenter, genom en effektiv och professionell organisation och ett starkt engagemang. Vi är ca 60 personer som sitter på 3000kvm med kontor och showrooms i Hammarby Sjöstad. För mer information se
www.mno.se .
VAD SÖKER VI?
Som customer service medarbetare på MnO så är du den primära kontaktpersonen internt och framförallt externt för allmänna och varumärkesrelaterade frågor. Du är ansvarig för att frågorna som hamnar på ditt bord hanteras på korrekt och tidsenligt vis, samt att relevant information går vidare till behörig personal. Du ska befrämja en hög nivå av kommunikation internt och externt, och är på många vis ansiktet utåt för MnO och våra varumärken.
DINA ARBETSUPPGIFTER
• Första kontakt för kunder och övriga samarbetspartners vad gäller kundtjänstärenden
• Primär kontaktperson mot vårt lager vad gäller returärenden
• Ansvarig för kontakt med kunder om retur- och reklamationsärenden
• Ansvarig för uppdatering av kundregister inom för din avdelning
• Ansvar för generell problemlösning internt och externt på bästa vis, du ska agera länk mellan sälj och administration
• Säkerställa hög kommunikation om samtliga frågor inom ditt ansvarsområde
• Du är behjälplig med övriga administrativa uppgifter vid behov
• Arbete med innesälj på sikt
DIN PROFIL
• God erfarenhet från kundtjänstarbete är ett förutsättning
• Erfarenhet från sport/mode är en stark merit
• Goda kunskaper i engelska är ett krav
• Du drivs av att ge god service
• Du är van vid en hög kommunikationsnivå, med många olika parter
• Du ska vara en mycket strukturerad person, som klarar av att ha flera saker på gång samtidigt
• Du ska tycka om att arbeta i högt tempo
• Du ska vara skicklig på att se "den stora bilden" och olika flöden på lång sikt, för att kunna förutse problem, och samtidigt vara uppmärksam på detaljer
• Du ska ha lätt för att ta till dig ny information och anpassa dig, då branschen är i konstant förändring
• Du har vana vid arbete i affärssystem (Navision är i synnerhet meriterande), har bra kunskap i Excel och allmänt god kunskap inom IT
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-12-04ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-03
Välkommen med din ansökan snarast, då urval sker löpande
Ange följande referens när du ansöker: CUS-MNO-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@mno.seKontaktLouise Hertzman, Operational Manager
FöretagMNO International AB
AdressMNO International AB
Textilgatan 43
12030 Stockholm
KontorsadressTextilgatan 43
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58791600
E-postadress:
mno@mno.se Jobbnummer 2561433
Observera att sista ansökningsdag har passerat.