Customer Service Coordinator till kund i Falun

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Falun, Borlänge, Säter, Hofors, Leksand eller i hela Sverige

Är du en strukturerad person som har tidigare erfarenhet av supporterande arbete? Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och tycker om kundkontakter? Då har vi på Adecco uppdraget för dig som Customer Service medarbetare hos en av våra kunder i Falun.

Publiceringsdatum
2018-09-25

Om tjänsten
I din roll som Customer Service koordinator så kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Daglig kontakt med kunder och säljorganisationen
• Ordermottagning, leveransplanering, lageruppföljning
• Faktura och kredithantering, betalningspåminnelser
• Uppdatering av kunduppgifter, avtal mm
• Hantering av webbshops beställningar.
Om dig
Du har hög social kompetens och går in med ett stort engagemang i arbetet varje dag. Vi ser att du har arbetat med kundbemötande tidigare, kanske har du även arbetat med sälj på något vis. Du är affärsmässig, driven, noggrann och ansvarstagande.

Rollen ställer höga krav på utpräglad kommunikationsförmåga då du kommer ha flertalet parallella kontaktytor, både internt och externt. Vidare kommunicerar du flytande på svenska och engelska i både tal och skrift. Trivs du i en fartfylld organisation men mycket att göra kommer du att trivas här.
Meriterande för rollen:

• Erfarenhet från supporterande och koordinerande roller
• Erfarenhet från ekonomirelaterade arbetsuppgifter
• Utpräglad kommunikativa egenskaper
• Erfarenhet av skogsindustrin

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Customer Service Coordinator är ett konsultuppdrag med start snarast. Till att börja med är uppdraget på ca 3 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Ulrika Struve på Adecco på tfn: 023-70 55 96 eller ulrika.struve@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Customer Service, Coordinator, Säljsupport, Falun, Adecco, Service

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-10
Ange följande referens när du ansöker: ref-27660
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Struve 023-70 55 96

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Engelbrektsgatan 25
79160 FALUN

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 25

Jobbnummer
4367146

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: