Customer Service Coordinator till Inurba Mobility

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-02-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Coordinator till Inurba Mobility" (publicerad 2023-04-21) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-02-25

Om tjänsten
Inurba Mobility söker nu efter en Customer Service Coordinator till Sthlm Stad Cyklar. I den här rollen kommer du att ta hand om kundsupportärenden samt fördjupa dig i specifika områden, såsom långa resor eller felaktigt parkerade cyklar. Är du serviceinriktad med ett tekniskt intresse och letar efter ett spännande uppdrag inom kundservice? Tveka inte att skicka in din ansökan!

I din roll som Customer Service Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Vara länken mellan kundsupport och verksamheten
• Få möjlighet att utveckla nya processer och ta hand om knepiga ärenden
• Stötta agenter i hanteringen av förändrade produkt- och systemfunktioner

Tjänsten som Customer Service Coordinator är ett konsultuppdrag med start i mars, uppdraget är tillsvidare. Arbetsplatsen är belägen i kundens nybyggda lokal i Västberga med bra kommunikationsmöjligheter.

Om dig
Vi söker dig som är prestigelös, flexibel och har en hög personlighet. Du behöver inte ha erfarenhet av att jobba med cyklar eller kundtjänst sedan tidigare men det är meriterande. Utöver det är det viktigt att du är tekniskt kunnig och har en förmåga att lösa problem.

Viktigt för tjänsten är:
• Att du är serviceinriktad och kommunikativ
• Att du har ett tekniskt intresse och är problemlösningsorienterad
• Att du talar flytande svenska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om ansökan
Inurba Mobility har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas därför av Adecco.
Tjänsten ska tillsättas i mars och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju/personlig intervju online.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Maja Nyström via maja.nystrom@adecco.se alternativt Adecco 's växel 010 - 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Customer Service Coordinator, Stockholm, Cyklar, Bike, Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Support, Service, Customer, Adecco

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41028".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Maja Nystrom

Jobbnummer
7487066

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: