Customer Service Coordinator till Inurba Mobility
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-02-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Coordinator till Inurba Mobility" (publicerad 2023-04-21) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-02-25Om tjänstenInurba Mobility söker nu efter en Customer Service Coordinator till Sthlm Stad Cyklar. I den här rollen kommer du att ta hand om kundsupportärenden samt fördjupa dig i specifika områden, såsom långa resor eller felaktigt parkerade cyklar. Är du serviceinriktad med ett tekniskt intresse och letar efter ett spännande uppdrag inom kundservice? Tveka inte att skicka in din ansökan!
I din roll som Customer Service Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Vara länken mellan kundsupport och verksamheten
• Få möjlighet att utveckla nya processer och ta hand om knepiga ärenden
• Stötta agenter i hanteringen av förändrade produkt- och systemfunktioner
Tjänsten som Customer Service Coordinator är ett konsultuppdrag med start i mars, uppdraget är tillsvidare. Arbetsplatsen är belägen i kundens nybyggda lokal i Västberga med bra kommunikationsmöjligheter.
Om dig
Vi söker dig som är prestigelös, flexibel och har en hög personlighet. Du behöver inte ha erfarenhet av att jobba med cyklar eller kundtjänst sedan tidigare men det är meriterande. Utöver det är det viktigt att du är tekniskt kunnig och har en förmåga att lösa problem.
Viktigt för tjänsten är:
• Att du är serviceinriktad och kommunikativ
• Att du har ett tekniskt intresse och är problemlösningsorienterad
• Att du talar flytande svenska och engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om ansökan
Inurba Mobility har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas därför av Adecco.
Tjänsten ska tillsättas i mars och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju/personlig intervju online.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Maja Nyström via
maja.nystrom@adecco.se alternativt Adecco 's växel 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Customer Service Coordinator, Stockholm, Cyklar, Bike, Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Support, Service, Customer, Adecco
Ersättning Fast lön + provision
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41028".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Maja Nystrom
Jobbnummer 7487066
Observera att sista ansökningsdag har passerat.