Customer Service Coordinator till Cellbes
Cellbes / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cellbes i Borås,
Stockholm eller i
hela Sverige Consortio Fashion Group består av fyra varumärken, Cellbes, Halens, Bubbleroom och Discount24. Vi satsar på framtidens handel och är en av de ledande grupperna i Norden. Vi är totalt cirka 400 medarbetare inom koncernen, med huvudkontor i Borås. Vår inriktning är främst mode, men vi erbjuder även produkter inom elektronik, träning, heminredning och skönhet! Vi har försäljning både direkt till kund och genom partners i totalt 13 länder, vilket gör oss till en internationell och spännande koncern att utvecklas inom.
Vi arbetar utifrån det driv våra medarbetare har för att utveckla koncernen och genom det mod som visas inför varje utmaning vi står inför! Hos oss på Consortio Fashion Group arbetar vi tillsammans för att nå framgång, vill du vara med på resan? Läs då vidare!
Vi söker dig som vill arbeta som Customer Service Coordinator hos oss på Celles.
Du blir en del i vårt nystartade Customer Service-team som kommer bestå av två personer och ingå i ett större försäljningsteam.
Ansvarsområde
Som Customer Service Coordinator kommer du arbeta proaktivt med Cellbes kundnöjdhet. Du kommer via digitala kanaler följa upp och bemöta våra kunders frågor och reaktioner. Du kommer vara en viktig del i att skapa nöjda kunder som fortsätter handla hos Cellbes.
Publiceringsdatum2017-02-27Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
- Scanna webben varje dag efter kommentarer som kan skada vårt varumärke och på ett professionellt sätt bemöta dessa
- Proaktivt arbeta med kundnöjdhet
- Följa och bemöta kunders kommentarer och frågor på våra webbsidor och sociala medier
- Spåra försvunna försändelser eller varor
- Identifiera utvecklingsområden och lyfta dessa inom Cellbes
Vi söker dig
För att trivas i rollen som Customer Service Coordinator har du flera års erfarenhet av att arbeta med proaktiv kundservice, gärna inom e-handel. Om du sedan tidigare kommer från att ha arbetat i callcenter ser vi det som meriterande. Då både svenska och engelska används i det dagliga arbetet är det viktigt att du uttrycker dig obehindrat, skrift och muntligt, i båda språken.
Du är serviceminded, har en positiv inställning och brinner för kundkontakt. Att sätta kunden först är en självklarhet för dig och du har förmågan att hantera kunder utifrån deras behov. Du arbetar alltid för att ge kunden rätt besked med en tydlig kommunikation. Du är van att arbeta i grupp och trivs med ett högt arbetstempo. Då arbetet till stor del styrs utifrån våra kunders behov är det viktigt att du har ett flexibelt arbetssätt och snabbt kan sätta dig in i nya områden. Du motiveras av utmaningar och drivs av att prestera.
Eftersom vi är verksamma inom modebranschen kommer ditt modeintresse att vara mycket uppskattat hos oss!
Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader, med start omgående eller enligt överenskommelse. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till Susanne Heed,
susanne.heed@consortiofashion.com, Försäljningschef. Vi kommer gå igenom ansökningar löpande och påbörja intervjuer, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 8 mars.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-08
Ange följande referens när du ansöker: 2017/9
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCellbes
AdressCellbes
Risängsgatan 4
50187 Borås
KontorsadressRisängsgatan 4
Jobbnummer 3344080
Observera att sista ansökningsdag har passerat.