Customer service coordinator
Airhop AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Airhop AB i Göteborg,
Uppsala eller i
hela Sverige * Övergripande ansvar för vår kundtjänstfunktion i våra parker i Göteborg och Uppsala där säkerställer att vi levererar förstklassig service till alla våra gäster.
• Ansvarar för att alla bokningar och information / statistik är korrekt registrerade i våra system i enlighet med instruktioner och rutiner samt sammanställa relevanta rapporter.
• Besvara kunders frågor angående tjänster och produkter samt rapportera eventuella problem eller frågor till ledningen.
• Aktivt ringa ut till både företag och kommande gäster för att sälja in vårt koncept samt säkerställa att vi har all information vi behöver för att planera kalas eller andra evenemang.
• Hanterar klagomål och feedback från kunder på ett professionellt sätt med målsättningen att så många kunder som möjligt lämnar nöjda och tar med sig en positiv upplevelse.
• Huvudansvarig för bokningssystemet och se till att relevant personal är utbildad och har tillräcklig kunskap om bokningssystem, bland annat om hur man hanterar bokningar, bokningsändringar och kampanjer.
AirHop AB söker en entusiastisk och serviceinriktade Customer service coordinator baserad i Göteborg. Då service står högt i fokus hos oss, letar vi efter dig som är kundorienterad, praktisk och har ett öga för detaljer. Du strävar efter att leverera en upplevelse som i alla lägen överträffar kundens förväntan.
Då våra medarbetare är AirHops ansikte utåt och ambassadörer för AirHops varumärke, arbetar vi gemensamt mot att ha ett team av duktiga medarbetare där alla gör sitt yttersta för varje kund som besöker AirHops trampolinpark. Som Customer service coordinator så ansvarar du för vår kundtjänstfunktion för våra parker i Uppsala och Göteborg.
Vi söker dig som är en självgående, noggrann, stresstålig och prestigelös lagspelare som gillar högt tempo. Om du är van att hålla en hög servicenivå och motiveras av ett gott kundbemötande så kommer du att trivas i den här rollen. Utöver det så söker vi dig som;
• Trivs med och känner dig bekväm med att arbeta med kundkontakt via mail och telefon
• Har erfarenhet av kundbemötande, gärna från någon form av kundtjänstfunktion
• Är ansvarstagande, självgående och därtill positiv, alert och lösningsorienterad
• Erfarenhet eller intresse för administrativa system, gärna specifikt inriktat på bokningssystem
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Då vi arbetar i en internationell miljö bör du ha mycket goda kunskaper i svenska språket samt uttrycka dig väl på engelska både i tal och skrift.
AirHop är ett av de första professionella trampolinparksföretagen i Europa och är även Sveriges första trampolinpark med just trampoliner som huvudfokus. Vi anordnar allt från företagsevent till barnkalas och garanterar en minnesvärd upplevelse för alla våra gäster! Du hittar mer information om oss på vår hemsida,
http://airhoppark.se/.Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad prövotid. Du kommer att vara baserad i Göteborg med vissa tjänsteresor till Uppsala. Arbetstiden är normalt sett förlagd till kontorstider men helg- och kvällsskift kan förekomma.
Publiceringsdatum2018-04-19ErsättningVi erbjuder lön enligt överenskommelse på en spännande och aktiv arbetsplats med karriärmöjligheter inom företaget. Arbetsplatsen präglas av respekt och vi strävar efter att ingen ska bli diskriminerad samt att alla ska ges samma möjligheter.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-07
Ange följande referens när du ansöker: Customer service coordinator
FöretagAirhop AB
AdressAirhop AB
Torpavallsgatan 4C
41673 Göteborg
KontorsadressTorpavallsgatan 4C
Jobbnummer 4095935
Observera att sista ansökningsdag har passerat.