Customer Service Agent till Mitsubishi

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som Customer Service Agent kommer du att arbeta för Mitsubishi med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta med att bistå med kundservice och support internt och externt via telefon och mejl. Du kommer även få arbeta med diverse beställningar samt orderregistrering via telefon och mejl.

Vidare kommer du att få hantera kundinformation i affärssystem och CRM-system, returhantering, fakturering och arbeta aktivt med kommunikation och samarbete inom teamet och övriga avdelningar.

I din roll som Customer Service Agent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Kundservice och support internt och externt via telefon och mejl
• Uppföljning av restorder och backlogg
• Returhantering
• Hantering av beställning/offert samt orderregistrering via telefon och mejl
• Hantering av leads
• Fakturering & kreditering

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport och orderhantering. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket god dator- och administrativ vana. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har har en förmåga att arbeta effektivt.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av orderhantering
• Erfarenhet av att ha arbetat i SAP
• Erfarenhet av kundtjänst
• Förmåga att arbeta effektivt och vara serviceminded

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-10-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39203".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
7123169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: