Customer Service Agent till Bambora

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Halmstad, Lund, Härryda, Malmö, Växjö eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Bambora är en av de mest självklara leverantörerna inom betalningslösningar och terminalprodukter med fler än 10 000 kunder över hela Norden. Företaget har drygt 500 anställda med kontor i 8 länder (Sverige, Norge, Danmark, Finland, UK, USA, Australien och Kanada). Worldwide har Bambora ca 500 000 kunder fördelat på 20 marknader. Bambora erbjuder smidiga och effektiva betallösningar, enkelt paketerat för bästa möjliga användarvänlighet, riktat till små och medelstora företag. Vi söker nu för Bamboras räkning en positiv och serviceinriktad Customer Service Agent.

Tjänsten
Till kontoret i centrala Halmstad behöver nu avdelningen för Customer Service och Support utöka med en Customer Service Agent. Du hanterar kundärenden från hela den nordiska marknaden och är kundens första kontakt när det gäller support och felanmälan. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo där du får ta mycket eget ansvar. Tjänsten är på heltid/kontorstider och du kommer initialt att vara anställd som konsult via Placera Personal med goda möjligheter till anställning framgent.

Publiceringsdatum
2016-06-27

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Agent har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Service till kunderna via telefon och mail gällande;
• Felsökning
• Handhavandesupport
• Information
• Fakturafrågor
• Administration

Kvalifikationer
För att passa i rollen ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Minst gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av support/service och administrativt arbete
• Erfarenhet av liknande arbete är starkt meriterande
• Flytande svenska i tal och skrift, samt mycket god engelska
• God datorvana samt god kunskap i Officepaketet, främst Excel

Som person är du serviceinriktad, flexibel och har en positiv inställning. Du har ett tekniskt intresse och förståelse samt är en duktig problemlösare. Du trivs med kundkontakt i såväl telefon som e-post och hanterar kontakten professionellt utifrån situation. Du har heller inga bekymmer att uttrycka dig väl i både tal och skrift när det gäller svenska och engelska. Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundtjänst, teknisk support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / Kontorstider / Start augusti / Konsultuppdrag via Placera Personal med goda möjligheter till anställning

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-27
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madeleine Hellsén 0858622719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2924821

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: