Customer Service Agent Sverige
KitchenTime AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KitchenTime AB i Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige KitchenTime grundades 2010 och är ett av Sveriges ledande e-handelsbolag inom köksprodukter. Vi är ett ungt och ambitiöst team som jobbar för att skapa Nordens bästa utbud och shoppingupplevelse inom köksprodukter på nätet. Nu söker vi en Custom Service Agent till teamet för att fortsatt kunna ge våra kunder en fantastisk service. Ta chansen att bli del av en snabbt växande startup när vi nu söker en begåvad och driven kollega för att ta ytterligare steg mot våra mål.
Publiceringsdatum2016-09-04Om tjänstenSom Customer Service Agent kommer du att ha kontakt med våra kunder både via e-post, chatt och telefon. Du svarar på frågor kring bl a leveranser, beställningar, fakturor och våra produkter. Du arbetar med som en del av vårt kundservice-team och rapporterar till vår Customer Service Manager. Du kommer även att ha regelbunden kontakt med personalen på vårt lager och med våra leverantörer för att kunna ge våra kunder rätt information och se till att rätt vara skickas ut i rätt tid till rätt kund.
Ditt huvudfokus är att ge våra kunder snabba och trevliga svar. Samtidigt är det också ditt ansvar att bygga ut vår svarsdatabas med vanliga frågor och att genomföra idéer och förbättringar för kundtjänstarbetet.
Vi driver ständigt spännande projekt som löper utanför det normala arbetsflödet där du får möjlighet att få engagera dig med att både utveckla och skapa sådant som just du är intresserad av eller bra på, vilket bidrar till att göra ditt arbete varierat och roligt.
Tjänsten är på heltid och baserad i Uppsala.
Om dig
Du är social, positiv och älskar att hjälpa andra människor och när du får någon att le blir du varm inombords. Du är strukturerad och ordningsam och bra på att lära dig nya saker.
Som person är du passionerad och trivs när du får bidra med dina egna tankar och idéer som driver ditt arbete framåt i högt tempo. Du trivs med att jobba självständigt och fokuserat med dina arbetsuppgifter, men gillar också att jobba i en miljö med mycket kontakt inte bara med kunder utan även med kollegor.
Du är liksom vi prestigelös och redo att hugga i där det krävs. Du är en person som inte fastnar i detaljer, är prestationsinriktad och tycker att utmaningar är spännande. När det är mycket att göra jobbar du istället mer effektivt istället för att bli stressad. Du har god förståelse för tekniska system och trivs med att jobba i högt tempo.
Du har alltid tilltalats av entreprenörskap och vill gärna jobba på ett ungt bolag i utveckling. Du ser det som en möjlighet att komma in på en startup där du får vara med och bygga upp ett stort företag, redan när det är litet. Det är viktigt att du trivs i en miljö som präglas av hög förändringstakt och tvära kast. Det betyder att du har otroliga möjligheter att utvecklas i din yrkesroll i snabb takt, men ställer också stora krav på att du är villig att satsa hårt.
KvalifikationerMinst 1 års erfarenhet av försäljning/kundvård/service t ex i butik, restaurang eller på kontor
Mycket goda kunskaper i skriftlig & muntlig kommunikation, både på svenska och engelska
Övriga nordiska språk som modersmål är mycket meriterande
Minst gymnasieexamen
Mer info om tjänsten finns på
http://jobs.kitchentime.com/lediga-tjanster/customer-service-agent-2/ .
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobs@kitchentime.comKontaktCaroline Friestedt 0188008001 (Växel)
jobs@kitchentime.comFöretagKitchenTime AB
AdressKitchenTime AB
75320 UPPSALA
KontorsadressSmedsgränd 5A
Uppsala
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobs@kitchentime.com Jobbnummer 3028746
Observera att sista ansökningsdag har passerat.