Customer Service Agent På Heltid Till Kone
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Agent På Heltid Till Kone" (publicerad 2024-02-10) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu ges möjlighet att utvecklas i en bred kundserviceroll hos KONE där service, administration och koordinering är i fokus. Du kommer vara en viktig nyckelperson som skapar enkelhet i kundens vardag och stärker KONE som varumärke. Uppdraget är på heltid och riktar sig till dig som vill utvecklas och växa i en långsiktig roll hos KONE. Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är 1 mars.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för KONEs räkning en Customer Service Agent till Inbound-teamet som är en del av Customer Service Center. Uppdraget är på heltid med start 1 mars och sträcker sig långsiktigt såvida alla parter är nöjda. Du kommer inledningsvis få en gedigen introduktion för att ha de bästa förutsättningarna att lyckas i rollen.
Du erbjuds
• En händelserik arbetsplats präglad av täta interna samarbeten, där utveckling och innovation alltid står i fokus
• Du kommer att ingå i ett nära sammansvetsat team som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen och som hjälper varandra, är lärande och jobbar tillsammans för att skapa nöjdare kunder varje dag.
• Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här
ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du att ta emot kundärenden via telefon och mail, vilka du utreder och tar beslut kring samt ger bästa möjliga service. Du arbetar i flertal interna system däribland SAP och Salesforce. Du jobbar med eget ansvar men har alltid teamet att fråga och bolla klurigare case med. Ni är lärande och lär varandra för att öka effektivitet och kundnöjdhet. Vidare kommer du att bland annat:
• Hantera breda kundärenden av olika karaktär främst via telefon och mail, samt tillhörande administration
• Ta emot kundfeedback
• Supportera företagskunder genom administrativa uppgifter som rör avtal- och fakturafrågor
• Besvara frågor gällande produktutbud och besiktningsärenden
• Ha nära samarbete med andra supportavdelningar för att skapa bättre kundflöden
VI SÖKER DIG SOM
• Har minst 1-års erfarenhet inom kundservice där du arbetat med telefon och mail som främsta arbetsverktyg
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Det är meriterande om du även:
• Har jobbat med fakturaadministration tidigare
• Har kunskap inom SAP, Salesforce och Excel
Vi värderar dina personliga egenskaper högt och söker dig som är:
• Samarbetsvillig
• Serviceinriktad
• Noggrann
För att lyckas i rollen är du serviceinriktad med en god förmåga att anpassa dig till olika typer av situationer och personer. Vi ser att du har en självsäkerhet i att ta beslut och tillämpar ett problemlösande tillvägagångssätt. Vidare gillar du att skapa relationer med alla du möter, både kunder och kollegor. Du är nyfiken och vill alltid lära dig mer för att skapa enkelhet för alla kunder som kontaktar oss.
Vi väntar oss många ansökningar för denna tjänst och kommer (utöver kraven) lägga vikt vid din motivering för tjänsten.
Övrig information
• Start: 1 mars
• Uppdrag: Inleds med 6 månaders anställning med ambition att förlängas långsiktigt såvida alla parter är nöjda
• Omfattning: 7 - 16 / 8 - 17 (8h dag / 40h vecka)
• Placering: Kista
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och KONEs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
KONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation, underhåll och modernisering av hissar, rulltrappor, portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga, säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. Vi tror på att förbättra prestationer genom att inspirera, engagera och utveckla våra medarbetare.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15089482".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7457674
Observera att sista ansökningsdag har passerat.