Customer Service Agent på heltid eller deltid

Poolia Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för att ge kunden bästa tänkbara service? Då är detta arbetsplatsen för dig. Detta är ett konsultuppdrag på via Poolia på minst 6 månader med möjlighet till överrekrytering. Ansök redan idag för störst chans att få komma på intervju!

Publiceringsdatum
2022-02-14

Om tjänsten
Som medarbetare inom Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor. I denna roll blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.

Vi söker dig som har erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.

Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

Vem är du?
• Minst avslutad gymnasieutbildning
• Arbetat med telefonen som verktyg
• Tekniskt intresse
• God datorvana
• Flytande i både svenska och engelska, tal och skrift
• Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
• Arbetat med kundservice på ett medelstort - stort bolag.

Meriterande:
• Arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik
• Kan läsa kreditfakta och förstå bokslut
• Arbetat med incidenthantering baserat på ITIL
• Arbetat med LEAN eller CI
• Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska


Övrig information: Detta är ett konsultuppdrag via Poolia. Tjänstens omfattning är heltid med start omgående i minst 6 månader framåt med möjlighet till överrekrytering för rätt person. Det finns även möjlighet att jobba 60%. Du kommer tillhöra kontoret i Solna. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "63198".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Office Professionals AB

Kontakt
Emilia Knuters
emilia.knuters@poolia.se
070-477 85 62

Jobbnummer
6342629

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: