Customer Satisfaction Representative till Qasa

Qasa AB / Butikssäljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qasa AB i Ospecificerad arbetsort

Just nu söker vi en ny medlem till vårt växande supportteam. Har du ett stort intresse för service och vill få möjligheten till en utvecklande roll med grymma kollegor? Då är det här jobbet för dig!

Bli en del av Qasas Customer Satisfaction team!

Vi tror att du är en person som är serviceinriktad med visionen att alltid ge det lilla extra. Du tycker om att ta ansvar och är initiativtagande, samtidigt som du ser lösningar istället för problem. Arbetsplatsen på Qasa präglas av ett ungt team med bra samhörighet. Vi har ett högt tempo, tar snabba beslut, och tycker att det är kul att gå till jobbet!

Som Customer Satisfaction Representative på Qasa är du vårt ansiktet utåt. Arbetsuppgifterna består av att hantera kundärenden inom en rad olika områden via vårt ärende och chattsystem. Samtidigt är du också bron mellan våra kunder och produkten och har därför möjligheten att komma med ideér och insikter som kan hjälpa vår tjänst att växa och utvecklas. Vi tror att kundsupport är A och O för att lyckas som företag och vår ambition är att du vill imponera på våra användare genom att leverera högklassig service. Tjänsten är ny och du kommer därför också ha möjlighet att påverka din roll och ansvarsområden med tiden. Det finns med andra ord stora utvecklingsmöjligheter för den som vill!

Önskad profil:

Brinner för service och är lösningsorienterad
Goda skriftliga kunskaper inom både svenska och engelska
Initiativtagande
Har avslutat din gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande
Vad kan vi erbjuda dig?

När du börjar hos oss får du både produktutbildning och upplärning om våra interna system så att du är ordentligt förberedd för att göra ett bra jobb. Detta betyder att ingen tidigare erfarenhet behövs. Kunskap och verktygen får du av oss, det viktiga är att du förstår vikten av bra service! Du kommer att jobba nära vår Customer Satisfaction Managern som alltid finns till för att svara på frågor och stötta dig i ditt arbete.



Låter det här som en tjänst för dig? Skicka in en intresseanmälan via länken nedan så kontaktar vi dig!

Tjänsten är på vårt kontor i centrala stockholm

Vi bearbetar ansökningar löpande så vänta inte med att skicka in ditt intresse.

Publiceringsdatum
2018-06-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qasa AB

Kontorsadress
Kungstensgatan 28 B 1TR

Jobbnummer
4221317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qasa AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qasa AB: